ارتباطات

ادامه يک رويا

در اين خبر آمده بود که شرکت ارتباطات سيار به منظور جلوگيري از سوءاستفاده برخي سودجويان اقدام به راه اندازي اين سرويس براي مشترکانش به ويژه مشترکان خارج از کشور که از سرويس رومينگ استفاده مي کنند ،خواهد کرد تا در زمان مفقودي يا سرقت سيم کارت بتوانند وارد پرتال شرکت شده و با استفاده از اين سيستم ارتباط سيم کارت خود را قطع کنند يا بسوزانند .
هر چند راه اندازي اين سيستم مي تواند سبب خوشحالي بسياري از مشترکان  همراه اول شود ولي زماني  مي توان ارايه اين ارزش افزوده را به فال نيک گرفت که همانند گفته مدير کل روابط بين اپراتورها، با اين سيستم بتوان اعمال مذکور را انجام داد،نه اينکه اين وعده بهانه اي باشد براي دريافت هزينه اضافي از مشترک.
بد نيست مسولان شرکت ارتباطات سيار بدانند که بيشتر مواقع پرتال اين شرکت به دليل اشکال  فني قطع و دور از دسترس است .اين درحاليست که بسياري از مشترکان بر اين باورند که مراجعه هاي حضوري به اين شرکت براي دريافت ريز مکالمات ،اشتباه محاسبه در صورت حساب هردوره پيگيري سيم کارت سرقتي وموارد ديگر آنقدر روال کندي را طي ميکند که بيشتر مراجعه کنندگان از پيگيري منصرف  مي شوند.
 حال در شرايطي که اوضاع اينگونه است و با مراجعه حضوري آنهم به صورت مدام و پي در پي کار انجام نمي شود ،چگونه شرکت ارتباطات سيار وعده  خدمات غير حضوري مي دهد؟هرچند که با گذشت يک ماه ونيم  خبري ازارايه اين خدمات نيست.شايد هم اين بهانه اي براي لينک اضافه به قبوض  تلفن همراه و دريافت هزينه باشد.!   
16/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا