از گوشي k850 سوني اريکسون استقبال نشد

فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون معتقدند : گوشي k850 که به دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي مجهز است به دليل مشکلات سخت افزاري متقاضي زيادي نداشته است.
اين گوشي که از بدو ورود به بازار به بهاي پنج ميليون ريال فروخته مي شد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهي به دليل کاهش تقاضا با افت قيمت چشمگيري روبرو شد.
مدل فوق هم اکنون با گارانتي غير رسمي به بهاي  دو ميليون و 850 هزار ريال  در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
مشخصات فني  گوشي  k850 سوني اريکسون به شرح زير است:
مدل K850 سوني اريکسون داراي ابداعات زيادي در طراحي و کارايي است. دوربين پنج مگاپيکسلي اين گوشي از کيفيت عالي برخوردار بوده و داراي چند دکمه سخت افزاري است.
نرم افزار جديد Media Center اين مدل را به يک گوشي برجسته در مجموعه سوني اريکسون تبديل کرده است.
سوني اريکسون K850 داراي طراحي زيبا و متفاوتي است. طراحي اين مدل ساده است و بصورت کشويي يا درب دار نيست .
در اين گوشي چند مورد جديد وجود دارد که شامل کليدهاي اختصاصي ايجاد تماس و پايان آن، طراحي کليد حرکتي ، کليد سه حالتي دوربين ، کليد On و  Off دوربين و پوشش درب باتري است که شبيه دوربين ديجيتال است.
قسمت بيشتر قاب جلو به صفحه نمايش TFT اختصاص دارد که اندازه آن 2/2 اينچ است.
در اين مدل ، کليد حرکتي در صفحه کليد قرار گرفته است و بنابراين فضاي کافي براي صفحه نمايش وجود دارد . صفحه نمايش و کل قاب جلو داراي ويژگي آينه مانند است اما اثر انگشت را به خوبي نشان مي دهد . دوربين ثانويه VGA بالاي صفحه نمايش قرار دارد که خروجي صداي گوشي نيز در امتداد آن مشاهده مي شود.
حافظه داخلي 40 مگابايتي اين مدل سوني اريکسون توسط کارت حافظه جانبي Stick Micro (M2)/microSD تا 512 مگابايت ارتقا مي يابد.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري گوشي k850 سوني اريکسون پنج مگاپيکسلي بوده که به کانون اتوماتيک و فلش Xenon مجهز است و داراي پوشش اتوماتيک لنز است.
باتري استفاده شده در اين گوشي از نوع Li-Po BST-38 با توان 930 ميلي آمپر است که در حالت Stand by حداکثر 400 ساعت و در مکالمه مداوم در شبکه هاي GSM تا نه ساعت دوام مي آورد .
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا