ارتباطات

مشترکان عصباني

 البته اگر به اينها نحوه ابهام در نحوه محاسبه صورت حساب، ارسال پيامک هشدار بدون هيچ علتي و بالاخره يکطرفه شدن سيمکارتي را که از قبل هزينه اش پرداخت شده است، اضافه کنيد در مجموع گلايه ها و شکاياتي را تشکيل مي دهد که برخي از مشترکان اين اپراتور در تماس با خبرنگاران ما ابراز داشتند.
   اين مشترکان عصباني مي گويند از آنجا که بروز برخي مشکلات در روزهاي آغازين کار اين شبکه با توجه به وضعيت و شرايط ، طبيعي و حتي منطقي جلوه مي کرد،  کمتر کسي به فکر اعتراض و انتقاد از نارساييهاي شبکه بود تا مبادا شائبه سنگ اندازي در راه بخش خصوصي و مانع تراشي در راه توسعه ارتباطات و امثالهم بروز کند، اما امروز به دلايل عديده سکوت جايز نيست.
   يکي ازمشترکان گفته ، درست است که تبليغات پرزرق و برق در هر سيستمي موجب جلب توجه افکار عمومي و به تبع آن تمايل متقاضيان به سمت و سوي کالاي مورد نظر مي شود، اما آيا شبکه اي که تبليغات پرسروصدا و جوايز غيرمتعارفش توجه اذهان را به خود جلب کرده و از داشتن 10 ميليون مشترک سخن مي راند، نبايد اندکي به فکر رفع نابسامانيهاي شبکه و پاسخگويي به مشکلات متقاضيان باشد ؟
   يک مشترک ديگر مي گويد، شبکه اپراتور دوم پس از طي فرآيندي طولاني و با تاخير در کشور راه اندازي شد، اما فعاليت و عملکرد آن را بايد در دو سطح و وجه ارزيابي کرد.
   نخست، بهره گيري از تبليغات گسترده و اختصاص مشوقهاي جذاب براي جلب مخاطبين که در اين زمينه البته شاهد تحرک و فعاليت بسيار بوده ايم. دوم، تلاش براي بهبود کيفيت شبکه و ارايه ارزشهاي افزوده ، که در اين مورد گفتني بسيار است و قضاوتها شفاف و روشن.
16/15/152

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا