مدل D500 سامسونگ

اين گوشي 99 گرمي  با تک  رنگ مشکي در بازار عرضه شد و با وجود کشويي بودن ساختار آن ، از استحکام خوبي برخوردار است.
 قاب هاي  اين گوشي سامسونگ پلاستيکي هستند و قابل تعويض نيست همچنين در تلفن از سطوح مات و براق استفاده شده است.
در طرف راست تلفن يک سوکت وجود دارد که شبيه USB است و توسط درپوش کشويي محافظت مي شود ، اين سوکت براي وصل کردن هندس فري بکار گرفته مي رود.
در گوشه سمت راست محلي براي بندمچ مشاهده مي شود. پورت مادون قرمز و کليد ولوم درطرف چپ تلفن مشاهده مي شود که کليد ولوم در حالت Stand by صداي کليدها را کنترل مي کند و در طول مکالمه ، کنترل ولوم Earphone را بر عهده دارد.
**باتري
 باتري اين گوشي سامسونگ از نوع Li-Ion است که در حالت Stand by تا 300  ساعت و در مکالمه مداوم حداکثر 390 دقيقه دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
صفحه نمايش گوشي D500، 30 در 39 ميلي متر و وضوح آن  76 در 220 پيکسل است که قابليت 262 هزار رنگ را داراست. صفحه نمايش اين گوشي فعال است و کيفيت بسيار خوبي دارد.
**سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش اين گوشي قابليت پخش فايل هاي  mp3 را داراست.
حافظه پخش موسيقي در حد کافي است اما براي ارتباط با pc مشکل دارد . در اين مورد وارد کردن داده از طريق بلوتوث يا پورت مادون قرمز کمکي نمي کند و بايد از کابل usb استفاده شود . عملکرد هاي پخش موسيقي نيز محدود است و  فقط مي توان از يک آهنگ به آهنگ ديگري رفت و امکان به جلو يا عقب بردن آهنگ وجود ندارد .
**دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري گوشي D500 سامسونگ 3/1 مگاپيکسلي با وضوح  1280 در 1024 پيکسل است.
کيفيت تصاوير دوربين در حد مطلوب است . زوم ديجيتال در وضوح پايين وجود دارد اما حالت ماکرو تعريفي ندارد . تنظيمات دوربين از حد متوسط بالاتر است و علاوه بر زوم بطور دستي نيز مي توان نور دهي را کنترل کرد همچنين امکان استفاده از self timer ( زمان دادن به دوربين براي عکس گرفتن ) ، عکس گرفتن متوالي و قرار گرفتن چند صفحه در يک عکس وجود دارد .
لنز دوربين فقط بعد از باز شدن قسمت فوقاني ظاهر مي شود . کنار آن آينه اي براي خود نگاره و يک ديود نوري قوي وجود دارد .
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي 96   مگابايت براي فيلمبرداري و عکاسي و MMC و MP3 و چهار مگابايت براي جاوا است.
**سخن آخر
گوشي D500 سامسونگ که هم اکنون درفهرست مدل هاي قديمي اين برند قرار دارد، چندي پيش  به بهاي يک ميليون و 100 هزار ريال در بازار تلفن همراه فروخته مي شد.
129/ 16/152

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا