بازنگري آيين‌نامه‌ي كشف مزاحمت تلفن همراه

محمد آبايي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: با توجه به ارايه‌ي سرويس‌هاي جديد تلفن همراه مانند سرويس GPRS و ديگر سرويس‌هايي كه به واسطه آن ارايه مي‌شوند و از سويي استفاده از سيم‌كارت‌هاي اعتباري تلفن همراه، آيين‌نامه‌ي كشف مزاحمت تلفني مورد بازنگري قرار مي‌گيرد تا موارد جديد نيز در آن ديده شود.
وي افزود: اين كار به اداره كل امور مشتركان شركت ارتباطات سيار ايران محول شده تا با هماهنگي و همكاري اداره‌هاي مربوط اقدام لازم به عمل آيد.
آبايي گفت: بعد از انجام بازنگري و كامل شدن آيين‌نامه اين موضوع را به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي پيشنهاد خواهيم داد تا سازمان براي وحدت رويه بين اپراتورها اين آيين‌نامه را بررسي كرده و به همه‌ي اپراتورها ابلاغ كند.
وي درباره‌ي رسيدگي به شكايات مشتركان مبني بر مزاحمت‌هاي تلفني گفت: اگر مشتركي مزاحم تلفني داشته باشد مي‌تواند با تكميل فرم كشف مزاحمت در هر كدام از ادارات مشتركان ما درخواستش را ارايه دهد؛ اين درخواست مورد رسيدگي قرار گرفته و در صورت تاييد براساس اين ضوابط، رسيدگي و تصميم‌گيري خواهد شد.
مدير كل بازرسي شركت ارتباطات سيار ايران در پايان اظهار كرد: تلفن همراه فرد مزاحم براي بار اول به مدت يك هفته قطع مي‌شود و البته اخطاري از طرف شركت به آن شماره ارسال خواهد ‌شد و بعد از تكرار و تاييد به مدت سه ماه و براي بار سوم به طور كلي ارتباط قطع شده و از وي سلب امتياز مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا