پيشنهاد ماهنامه “تلفن همراه ” براي مسئولان ارتباطات کشور

اين ماهنامه در بخشي از سرمقاله شماره چهل و چهارم خود مي نويسد : در حالي اصرار در ارائه هرچه سريعتر سرويس mms در کشور وجود دارد که متوليان اين بخش هنوز نتوانسته اند براي رفع مشکلات کاربران موبايل در کشور قانون شفاف و روشني تهيه و ارائه کنند .
اين ماهنامه پيشنهاد کرده است ، پيش از ارائه هر خدمت نويني در حوزه موبايل همانگونه که ابتدا زير ساختهاي فني آن صرفا مورد توجه قرار مي گيرد ، زير ساختهاي فرهنگي و حقوقي آن نيز مد نظر قرار داشته باشد و تک بعدي به مسائل جامعه توجه نشود .
ماهنامه ” تلفن همراه ” درباره ارائه سرويس جديد mms   پيشنهاد کرده است که اين سرويس با توجه به ناشناخته بودن همه ابعاد آن و عدم فرهنگ سازي لازم بهتر است به مدت شش ماه صرفا براي مشترکان داراي سيم کارت هاي دائمي ارائه شود و پس از آن و کسب شناسائي کاملتري از اين سرويس ارزش افزوده جديد ، سپس اين خدمت در کشور فرا گير شود .
اين ماهنامه پيش از اين پيشنهاد ارائه سرويس “موبايل پاک” توسط اپراتورهاي ايراني را به منظور صيانت از خانواده ها ارائه کرده بود که بصورت يک سرويس ارزش افزوده اختياري ،کاربران حق استفاده از آن را براي فرزندان خود داشته باشند .
ماهنامه تلفن همراه به صاحب امتيازي موسسه اطلاع رساني نگين رسانه ميهن بصورت سراسري در ابتداي هر ماه منتشر مي شود .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا