اريکسون برنده اپراتور GSM/3Gاندونزي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين تفاهم نامه ، اريکسون وظيفه  توسعه، شبکه هاي دسترسي راديويي GSM/EDGEو WCDMAشامل دو هزار و يکصد  ايستگاه هاي ارتباطي در جاکارتا، بانتن و سوماترا را برعهده دارد.
پشتيباني از راهکارهاي پشتيبان تلفن همراه با استفاده از توليدات ماکرويو و نوري از ديگر وظايف اريکسون است که در مفاد قرارداد به آن اشاره شده است.
به گفته يک مقام آگاه ، اين قرارداد همچنين شامل يک توافق نامه سه ساله است ک در آن اريکسون موظف به ارايه سرويس ها ي مديريت براي تهيه پشتيباني فني و بهره برداري از شبکه است.
 Axisاز زمان آغاز به کارش در سال 2008ميلادي تاکنون تعداد ايستگاه هاي خود را به بيش از دوهزار و شمار کاربرانش را به يک ميليون نفر رسانده است.
اين اپراتور در نظر دارد تا سال 2010 ميلادي تعداد ايستگاه ها ي ارتباطي خود را به هشت هزار برساند.
در حال حاضر ميزان رشد بازار تلفن همراه اندونزي سالانه 50 درصد است و بر اساس تازه ترين آمار شمار  کاربران اين کشور تا نيمه اول سال 2008 ميلادي حدود 240 ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 50 درصد مي باشد.
اين آمار نشان مي دهد رشد بازار اين کشور نسبت به شش سال پيش که تنها 12 ميليون کاربر داشته بسيار قابل توجه بوده است و به اعتقاد تحليلگران  بازار اين کشور کماکان قابليت رشد دارد.
134/14/179

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا