ارائه آخرين نرم افزار هاي تلفن همراه در نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال

به گزارش خبرنگار موبنا در اين نمايشگاه از طريق  نرم افزارهاي ارائه شده امکان دريافت و نمايش خبر بر روي گوشي تلفن همراه ، امکان ثبت آگهي توسط کاربران،  استعلام  قيمت روزانه کالا ها و خدمات نظير  سکه ،ارز، لوازم خانگي ، خودرو و موارد ديگر به متقاضيان عرضه شده است.
 همچنين  امکان  ارسال و دريافت پيام براي شناسه هاي گوناگون  در مسنجر ياهو  از طريق نصب اين نرم افزار بر روي تلفن همراه افراد فراهم است .
نرم افزار پست الکترونيک از ديگر نرم افزار هاي ارائه شده  در اين نمايشگاه است که امکان تعريف ادرس  پست الکترونيکي در هنگام ثبت نام ، امکان ارسال و دريافت پيام الکترونيکي  از طريق گوشي تلفن همراه  و امکان  مشاهده و دريافت پست الکترونيکي  موجود کاربررا  در اينترنت فراهم کرده است.
همچنين نرم افزارهاي  برنامه ريزي،اطلاعات عمومي ، گردشگري ،آشپزي،تغذيه و سلامتي ،ديوان اشعار آموزش زبان ، فال و طالع بيني  ارائه شده است.
دومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال  که از  اول آبان آغاز شده تا 10آبان ماه جاري ادامه دارد و در ان موسسات و مراكز فعال در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال توليدات محتوايي و نرم‌افزاري خود را به نمايش مي‌گذارند.
بازديد از اين نمايشگاه که در محل مصلاي تهران قرار دارد از ساعت 9 صبح تا 8 شب بصورت يکسره براي عموم به صورت رايگاه فراهم است.
توليداتي نظير نرم‌افزارهاي چندرسانه اي، نرم‌افزارهاي تلفن همراه، بازي‌هاي رايانه‌ اي، پايگاه اينترنتي و وبلاگ‌ها، هنرهاي ديجيتال و بخش ويژه‌ي انقلاب اسلامي به مناسبت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران در  اين نمايشگاه بر پا شده است.
117/16/179

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا