اريکسون گوشي هاي داراي دوربين 20 مگاپيکسلي عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين دوربين ها با قابليت ضبط ويديويي Full HD ارايه خواهد شد و پيش بيني مي شود که در آينده وضوح تصويري که براي صفحه نمايش هاي تلفن همراه در نظر گرفته مي شود XGA (1024×768 pixels) باشد.
البته پردازنده اي نيز که براي تلفن همراه در نظر گرفته مي شود يک گيگاهرتز خواهد بود و اتصالات اينترنت نيز با سرعت 100 مگابيت بر ثانيه براي تلفن همراه ارايه خواهد شد.
اين پيش بيني ها بر اساس اختراعات اين شرکت و سرعت انتقال اطلاعات که در شش سال گذشته بيش از 60 برابر رشد کرده، صورت گرفته است، البته اريکسون مي گويد اين اتفاقات با کار مداوم و به تدريج رخ داده است.
پيش بيني مي شود که سرعت انتقال اطلاعات حداکثر تا 21 مگابيت بر ثانيه بر پايه فناوري HSPA Evolution در طول سال جاري افزايش يابد اين در حالي است که اين سرعت هم اکنون  2/7 مگابيت بر ثانيه است.
خبر مهم ديگري که توسط اريکسون در اين نشست خبري اعلام شد، اين بود که اگر چه اين فناوري ها با موفقيت رشد يافته و خواهند يافت اما معرفي آنها به بازار بغرنج و پيچيده خواهد بود زيرا بسياري از مناطق ممکن است به فناوري LTE دسترسي نداشته باشند و از فناوري هاي HSPA و HSPA Evolution سود نخواهند برد.
135/14/162

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا