مدل N79 نوکيا

طراحي اين گوشي به صورت ساده و تقريبا به سبک گوشي N78 با صفحه کليدي مسطح و داراي يک صفحه نمايش 4/2  اينچي TFT با کيفيت QVGA است. اين صفحه نمايش 16 ميليون رنگي رزولوشني برابر با 320 در 240  پيکسل دارد.
از بلند گو هاي استريو و سه بعدي آن هم نبايد غافل شد که مسلما امروزه براي نسل طرفدار موسيقي يک گزينه بسيار محبوب است.
N79 جذاب همانند گوشي تازه معرفي شده N85 از يک کارت حافظه microSD پشتيباني مي کند که در پکيج آن يک کارت حافظه چهار گيگابايتي موجود است  و امکان افزايش آن به ميزان قابل قبول  هشت گيگابايت نيز فراهم شده است.
 به علاوه مي توان به 50 مگابايت حافظه داخلي آن نيز اشاره کرد.
سيستم عامل به کار رفته در آن هم از جديد ترين ورژن سيمبيان است ( Symbian OS 9.3* S60 rel. 3.2 ) که نمونه آن در گوشي N85 نيز به کار رفته است.
N79 در اين گوشي از يک دوربين پنج  مگاپيکسلي بهره مند شده  که به فوکوس اتوماتيک، لنز کارل زايس و دو فلاش LED مجهز است. اين دوربين کيفيت بسيار خوبي مثل يک DVD دارد و مي‌تواند با سرعت 30 فريم بر ثانيه کار کند. همچنين يک دوربين دوم VGA نيز براي اين گوشي در نظر گرفته شده است.
نوکيا براي متنوع کردن اين گوشي و جلوگيري از يکنواختي چند عدد قاب رنگي به همراه اين گوشي ارائه مي دهد که در واقع  پشت گوشي قرار مي گيرد و قاب پشت گوشي قابليت تعويض دارد که واقعا يک کار مناسب جهت پرفروش تر کردن اين گوشي مي باشد.
موارد ديگري هم براي اشاره کردن در اختيار داريم همچون :
GPS داخلي همراه با کارکرد A-GPS ، خروجي تلويزيون ، جک 3.5 mm ، پشتيباني از قابليت‌هاي نسل سوم و امکانات ارتباطي بسيار پر سرعت و قدرتمند، بلوتوث نسخه 2 به همراه A2DP ، پورت microUSB * پشتيباني از اکثر فرمت هاي رايج صوتي ، FM transmitter و Stereo FM radio with RDS وگزينه هاي مفيد ديگر.
باتري به کار رفته در اين گوشي از نوع باتري يون ليتيوم 1200 ميلي آمپر است که در
زمان مکالمه پي در پي  پنج ساعت و 30 دقيقه و مدت زمان استندباي  372 ساعت کار مي کند.
اين گوشي به تازگي وارد بازار تلفن همراه تهران شده است وبه بهاي هفت ميليون  و 400 هزار ريال فروخته مي شود.
129/162/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا