گوشي Beatb M3510 سامسونگ عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين تلفن همراه  داراي سيستم صوتي ديجيتالي Digital Natural Sound ( DNSe) است که با فناوري ويژه و اختصاصي صوتي سامسونگ ساخته شده و صداي طبيعي و صافي را توليد  مي کند.
اين تلفن همراه داراي قابليت هاي موسيقايي متنوع است و سيستم ‘Auto EQ’ ، بطور خود کار اکولايزر گوشي را در بهترين وضعيت عملکردي قرارمي دهد و به اين ترتيب کاربر مي تواند بهترين صداي موسيقايي را با کيفيت مطلوب گوش کند.
گوشي تلفن همراه Samsung BEATb M3510 همچنين داراي مشخصه ويديويي ‘Motion Play’ است که به کاربر امکان مي دهد موسيقي دلخواه را با حرکت کنترل کند، بعنوان مثال کاربر براحتي مي تواند با ضربه کوچک يا تکان دادن ؛ پخش موسيقي را قطع و يا وصل کند.
صفحه نمايش 2/2 اينچي TFT با وضوح تصوير 240×320 پيکسل که از 16 ميليون رنگ پشتيباني مي کند، دوربين 2 مگاپيکسلي با وضوح تصوير 1600×1200 پيکسل، راديو FM با RDS و باتري ليتيوم يوني 800 مگاهرتزي از ديگر امکانات اين گوشي است
اين گوشي همچنين 60 مگابايت حافظه داخلي دارد که با استفاده از کارت حافظه microSD قابليت ارتقا تا چهار گيگابايت را دارد و ابعاد اين گوشي باريک 109 x 46 x 9.9 ميليمتر ووزن آن 68 گرم  است.
از ديگر امکانات اين گوشي مي توان به قابليت تشخيص و، دانلود موسيقي از اينترنت، ارايه اطلاعات درباره هنرمندان، آلبوم و سال ساخت آهنگ براي کاربر اشاره کرد.
135/14/179

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا