پشتيباني گوشي هاي نوکيا با نت هاي ” لوتوس آي بي ام “

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ، 140 ميليون کاربرمجوز استفاده از Lotus Notes را دارند و 80 ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه نوکيا با سيستم عامل S60 نيز روانه بازارشده است  و اين موضوع امتيازي براي هردوشرکت نوکيا و آي بي ام  محسوب مي شود.
کاربران تلفن همراه مي توانند از نرم افزار Lotus Notes Traveler  که قابليت دسترسي سريع و آسان را به کاربردهاي معمولي و گوناگون تلفن همراه  از جمله ارسال و دريافت پست الکترونيک ، تقويم ، تهيه ليست و غيره را امکان پذير مي کند ، استفاده کنند.
همکاري بين اين دو شرکت ،  به معناي اين  است که نزديک به 90 درصد از نامه هاي الکترونيکي بازرگاني با استفاده از گوشي هاي تلفن همراه نوکيا بدون نياز خريد و تهيه سرورهاي اضافي ،  ميان افزار و يا مجوز ها  قابل ارسال و دريافت خواهد بود .
شرکت نوکيا در سال 1865 در فنلاند تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در شهر “اسپو” است و در در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
شرکت نوکيا در فصل سوم 2008 ميلادي 8/117 ميليون گوشي تلفن همراه به بازار ارايه کرده است و سهم اين شرکت در بازار هاي جهاني به 4/39 درصد رسيده است که در مقايسه زمان مشابه سال گذشته با ارايه 7/111 ميليون تلفن همراه و سهام 6/38 درصدي از 5/5 درصد رشد برخوردار بوده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا 31 دسامبر سال 2007 ميلادي 112 هزار و 262 نفر گزارش شده است.
131/ 14


 


 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا