عرضه سيم كارت ويژه خودرو و 24 ساعته شدن سرويس ” جي پي آر اس “

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس وحيد صدوقي در حاشيه نهمين نمايشگاه تلكام اظهار داشت: محصول جديد همراه اول با نام «سيم كارت امين» با سامانه ردياب در قالب يك جعبه سخت‌افزاري بر روي خودرو نصب مي‌شود و مي‌توان از طريق ارسال و دريافت پيامك از طريق سيم‌كارت تعبيه شده در سامانه حفاظتي و كنترلي، علاوه بر كنترل خودرو، موقعيت جغرافيايي آن را تعيين كرد.
وي گفت: اين سيم كارت شامل سخت‌افزار، نرم‌افزار و سيم‌كارت امين بوده و قابل نصب بر روي اكثر خودروها و كنترل از راه دور قفل مركزي و خاموش و روشن كردن خودرو است.
صدوقي افزود: اين سيم كارت مي‌تواند بر روي انواع گوشي تلفن همراه نصب شود و امكان ارسال و دريافت SMS به مالك خودرو و اختصاصي كردن ارسال و دريافت پيامك به يك يا چند شماره را دارد.
وي گفت: سيم كارت حفاظتي امين داراي تضمين ارسال پيامك بوده و داراي اعتبار سالانه 20 هزار توماني پيامك است.
* GPRS همراه اول به زودي 24 ساعته مي‌شود
صدوقي گفت: سرويس اينترنت تلفن همراه (GPRS) همراه اول در حال گذراندن مراحل تست فني است و در آينده نزديك 24 ساعته به مشتركان ارائه مي‌شود.
وي اضافه كرد: در حال حاضر مشتركان مي‌توانند در روزهاي تعطيل هم از اين سرويس استفاده كنند.
مدير عامل همراه اول افزود: بزودي زمان ارائه اين سرويس به مشتركان سيم‌كارت اعتباري و 150 هزار توماني (0910) همراه اول نيز اعلام خواهد شد.
* اجراي آزمايشي سرويس MMS در نمايشگاه تلكام
مديرعامل همراه اول گفت:‌در حال حاضر سرويس پيام چند رسانه‌اي (MMS) همراه اول به صورت آزمايشي در نمايشگاه تلكام به برخي از گوشي‌ها ارائه مي‌شود.
وي با اشاره به تأييديه سازمان تنظيم مقررات درباره تجهيزات MMS همراه اول، از راه‌اندازي اين سرويس در آينده نزديك خبر داد.
*ارائه شارژ 5 هزار توماني از طريق اينترنت
صدوقي گفت: به زودي مشتركان سيم‌كارت اعتباري همراه اول مي‌توانند از طريق سايت اينترنتي همراه اول MCI.IR شارژ 5 هزار توماني دريافت كنند.
وي تأكيد كرد: پيمانكاران داخلي توان توليد بالاي كارت شارژ در كشور را ندارند.
*ارسال رسيد قبض اينترنتي موبايل به مشتركان
صدوقي اظهار داشت: از اين پس مشتركاني كه از طريق الكترونيكي قبض تلفن همراه خود را پرداخت كنند رسيد پرداخت آن را به صورت پيامك دريافت خواهند كرد.
* توسعه بيلينگ همراه اول
مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران گفت:‌در طرح توسعه شبكه IN همراه اول بيلنيگ (صورت حساب‌گيري) نيز مدنظر است و براساس آن ظرفيت شبكه IN از 10 به 20 ميليون مشترك و نسل آن از اول به چهارم ارتقا مي‌يابد.
وي تأكيد كرد: همكاري با صا ايران نيز در طرح توسعه بيلينگ ادامه دارد و اين امر متوقف نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا