شرکت مخابرات ايران از طرح هاي علمي مخابراتي حمايت مي کند

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل ازروابط عمومي شرکت مخابرات ايران  مهندس صابر فيضي روز گذشته در گفت وگويي نمايشگاه  امسال را متفاوت تر از سالهاي گذشته توصيف کرد و مطرح شدن برخي بحث هاي کلان فناوري همانند شبکه هاي NGN را بيانگر چشم انداز روشن دستيابي به فناوري هاي نوين دانست.
مدير عامل مخابرات ايران حضور مردم در نمايشگاه تلکام سال جاري را پر شور عنوان کرد و گفت:نمايشگاه امسال خيلي شلوغ تر از سالهاي پيش بود و سير فعاليت شرکتها و فعالان حوزه ICT از حوزه هاي خرد به سمت حوزه هاي کلان تغيير کرده است.
 وي درباره حضور گسترده شرکت کنندگان  خارجي در نمايشگاه تلکام 2008 گفت:با ورود شرکت مخابرات ايران در بورس ، افراد ديگر کشورها به ارزيابي مخابرات ايران پرداخته و در صدد کسب اطلاعات بيشتر در زمينه مخابرات ،تکنولوژي هاي مورد استفاده و موقعيت هاي سرمايه گذاري در مخابرات ايران هستند به همين علت در نمايشگاه تلکام امسال حضورشرکتهاي خارجي چشمگير تربود.
مديرعامل مخابرات ايران درباره توسعه NGN در کشور گفت:ما از لحاظ توسعه زيرساخت هاي شبکه نسل جديد NGN در کشور هيچ مشکلي نداريم و بايد در بخش هاي R&D و بومي سازي سرويس ها تلاش کنيم .زيرا بحث بومي سازي با توجه به رشد فزاينده فناوري  کار دشواري است و بودجه هاي تخصيص يافته به بخش R&D بسيار اندک است.
117/13/179

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا