بهترين دوربين هاي موبايل به پاي دوربين هاي ديجيتال نمي رسند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ارت تايمز”، با وجود اينکه دوربين هاي تلفن همراه عکس هاي خيلي خوبي مي گيرند اما قابل مقايسه با دوبين هاي تخصصي ديجيتال نيستند.
در اين بررسي پنج دوربين تلفن همراه با قيمت بين 170 تا 500 يورو برابر با 229 تا 675 دلار با دوربين  DSC-H3 محصول شرکت سوني که کمتر از 280 يورو قيمت دارد، مقايسه شده اند.
بهترين گوشي هاي دوربين دار مانند نوکيا 6220 نيز از نظر کيفيت به پاي دوربين سوني نمي رسند.
مهمترين ضعف دوربين هاي تلفن همراه در فلش آن ها و نقطه قوت آن سهولت استفاده آنها است.
شرکت هاي بزرگ توليد کننده تلفن همراه با توجه به رويکرد و علاقه کاربران ، توليد دوربين هاي موبايلي با کيفيت و پيکسل بالا را يکي از محورهاي جذب مشتري قرار داده اند و در اين راستا رقابت سختي بين شرکت درگرفته است. 
هم اکنون در برخي از مناطق دنيا دوربين يکي از مهم ترين اولويت هاي موبايل محسوب مي شود  بطورمثال      


 تحقيقات جديد موسسه Strategy Analytics نشان مي دهد که دوربين تلفن همراه مهم ترين اولويت کاربران آمريکا و غرب اروپا براي خريد گوشي است.
در اين تحقيق مشخص شد که 60 درصد  کاربران به دوربين هاي با کيفيت روي تلفن همراه علاقه دارند که اين قضيه در باره همه افراد در همه سنين صدق مي کند.
اين  تحقيقات که بر اساس يک آمار گيري در آمريکا و غرب اروپا صورت گرفت، نشان داد که کاربران موبايل علاوه بر دوربين عکسبرداري به فيلمبرداري با  گوشي هاي تلفن همراه، پخش موسيقي و کارت هاي حافظه جانبي علاقه وافري دارند.
179/14/112

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا