ميزان واگذاري هاي همراه اول با خدمات آن تناسبي ندارد

” محمد قلي يوسفي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : اقدام وزارت ارتباطات در واگذاري سيم کارت هاي تلفن همراه در شرايطي صورت مي گيرد که هنوز همان تعداد قبلي مشتركانش نمي‌‌توانند از دستگاه‌هاي خود به خوبي استفاده كنند و با مشكلات جدي مواجه هستند.
وي ادامه داد : در حال حاضر در تهران صدها نقطه كور وجود دارد و شركت ارتباطات سيار با وجود اين با انواع و اقسام سيم‌كارت‌ها در پي فروش بيشتر و رقابت با ساير اپراتورها است.
يوسفي اظهار داشت : اين وضعيت آنتن‌دهي براي شهري مثل تهران كه به عنوان يكي از بزرگ‌ترين پايتخت‌هاي خاورميانه شناخته شده ، شرم‌آور است ، چرا كه بيش از يک دهه از ورود تلفن‌همراه به كشور مي‌گذرد و هيچ كدام از مشتركان شركت ارتباطات سيار نتوانسته‌اند يک ارتباط با كيفيت و مناسب برقرار كنند.
به گفته وي ، ” وزارت ارتباطات مرتب اقدام به فروش سيم کارت هاي خود مي کند ، اما به اندازه فروش خود خدمات‌رساني براي مشترکان تلفن همراه انجام نمي دهد .
مدرس دانشگاه علامه طباطبايي تصريح کرد : در شرايط کنوني ما از تمام كشورهايي كه حتي پيداكردنشان روي نقشه به سختي امکان پذير است عقب‌تر هستيم و در كل مسوولان وزارت ارتباطات به مردم قول‌هايي مي‌دهند كه توانايي اجراي آن را ندارند و با گرفتن پول‌هاي هنگفت از كاربران و عدم خدمات‌دهي لازم به آنها مشكلات بزرگي را برايشان به وجود مي‌آورند.
162/13/123

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا