ادامه مشكلات با شهرداري براي نصب آنتن تلفن همراه

سيدحسن رضوي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ نصب دكل‌هاي BTS و مشكلاتي كه با شهرداري وجود دارد اظهار كرد: از آن زمان كه شركت ارتباط مشترك شهر كارش را آغاز كرد، كمي از مشكلات حل شده اما كاملا برطرف نشده است زيرا هنوز شهرونداني داريم كه برروي پشت بام منازلشان آنتن داريم كه متاسفانه آن‌ محل‌ها به عنوان فضاي تجاري تلقي و از آن‌ها عوارض خاصي اخذ مي‌شود و در نتيجه شهروندان هم طالب اين هستند كه آنتن‌ها را جمع كنيم.
وي گفت: در كشورمان و از جمله در شهر تهران بسياري از ضابطه‌ها مشخص نيست و برنامه‌هاي شهرداري هم قابل پيش‌بيني نيست و در اين زمينه هماهنگي شهرداري با بخش‌هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.
رضوي با اشاره به سيستم WLL روستايي و با بيان اين كه حدود 10 هزار روستا را پوشش داديم، اظهار كرد: حدود 24 هزار روستا نيز توسط WLL پوشش داده شده است و درواقع رومينگ بين شبكه خود را با WLL آماده كرديم و در بسياري از استان‌ها نيز مسائل فني حل شده و فكر مي‌كنيم به زودي بتوانيم آن‌ها را وارد شبكه كنيم.
او ادامه داد: اگر بتوانيم اين استان‌ها را وارد شبكه كنيم تقريبا مشتركان ما مي‌توانند در آن شبكه‌ها ارتباط داشته باشند، بنابراين تعداد روستاهاي تحت پوشش ما حدود 30 هزار روستا مي‌شود؛ مشتركان WLL تعرفه شبكه همراه اول را مي‌پردازند و تغييري در تعرفه‌هايشان بوجود نخواهد آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا