20 درصد جوانان با تلفن همراه تصاوير غير اخلاقي ارسال مي کنند

 به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” د تک هرالد دات کام” ، نتايج تحقيقات ياد شده حاکي از آن است ، والدين به شدت تلاش مي کنند به نوجوانان و جوانانشان درباره خطرات و اثرات مخرب  سايت هاي غير اخلاقي و دسترسي به آنها ، از طريق تلفن همراه آگاهي هاي لازم را داده  و آنها را توجيه کنند.
همچنين تحقيقات موسسه غير دولتي ” مبارزه ملي براي پيشگيري و ممانعت جوانان از بارداري هاي ناخواسته ” نشان مي دهد ،  يک سوم از بالغين با استفاده از گوشي هاي تلفن همراه تصاوير غير اخلاقي برهنه و نيمه برهنه ارسال مي کنند.
مطالعات يک مرکز تحقيقات در شيکاگو در بين يکهزار و 280 نفر حاکي از آن است ، 40 درصد  افراد بين سنين 13 تا 17 ساله  و سنين 18 تا 24 ساله    تصاوير ضد اخلاقي ارسالي را تماشا کرده اند.
حدود 25 درصد از دختران نوجوان و زنان جوان نيز گفتند چنين تصاويري را تماشا کرده اند در حالي که 39 درصد از نوجوانان و 59 درصد از  بزرگسالان  پيام هاي متني غيراخلاقي از جنس مخالف دريافت کرده اند.
نتايج تحقيقات ديگر نيز حاکي است،  22درصد از نوجوانان  و 28 درصد از جوان تاييد کرده اند از طريق تلفن همراه و ديگر رسانه هاي ديجيتالي درباره مطالبي  که بطور عادي درباره آنها صحبت نمي کنند؛ گفت و گو کرده اند.
همچنين 73 درصد از افرادي که دراين تحقيقات مورد سووال قرارگرفتند بر زيانبار و خطرناک بودن تصاوير غير اخلاقي تاکيد کردند و  22 درصد اعلام کردند که دليلي براي نگراني دراين باره وجود ندارد.
179/14/131

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا