کارت شارژ پنج هزار توماني تاليا بزودي عرضه مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا همچنين دارندگان کارت هاي شتاب بانک هاي تجارت ، ملت ، سپه ، رفاه ، سينا و پارسيان براي استفاده از سيستم خريد کارت شارژ الکترونيکي تاليا بايد به يکي از خود پردازهاي( ATM) بانک ملي يا صادرات مراجعه کرده و در قسمت انتخاب نوع خدمات ، قسمت پرداخت قبوض و سپس گزينه شارژ تاليا را انتخاب کنند.
به اين ترتيب با انتخاب نوع کارت موردنظر و مشخص کردن حسابي که مشترک مايل است مبلغ خريد از آن کسر شود ، شماره رمز و سريال کارت شارژ را که روي رسيد دستگاه چاپ شده دريافت مي کند.
در همين حال دستگاه کارت خوان (POS) بانک پارسيان نيز داراي تالياکارت 10 هزار توماني بوده و تاليا کارت پنج هزار توماني نيز بزودي به اين دستگاهها وارد مي شود.
شارژ اينترنتي بانک سامان نيز امکان خريد اينترنتي  تالياکارت هاي 10 ، 20 و 40 هزار توماني براي مشترکان تاليا را فراهم کرده  است.
همچنين مشترکان تاليا مي توانند کارت شارژ مورد نياز خود را از طريق اينترنت خريداري کنند؛ بدين منظور افراد با استفاده از يکي از کارت هاي شتاب مربوط به بانک سامان ، اقتصاد نوين ، موسسه مالي و اعتباري بنياد ، ملت و يا کشاورزي و با وارد کردن رمز کارت ، رمز دوم کارت و تاريخ انقضاي آن ، شارژ مورد نظر را بصورت اينترنتي خريداري کنند.
دراين حالت رمز کارت بر روي صفحه اينترنت نمايش داده شده و يک نسخه از رمز کارت به ايميل مشترک ارسال مي شود؛ به اين ترتيب مشترک با وارد کردن رمز کارت به گوشي خود مي تواند سيم کارت خود را شارژ کند.
شبکه تاليا که بجز تهران تمامي مراکز استان ها و شهرهاي پر جمعيت کشور را تحت پوشش دارد تا کنون پيش از 912 هزار سيم کارت با پيش شماره 932 واگذار کرده است.
179/11 /128

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا