ايرانسل ارتباط يکصدهزار مشترک خود را قطع کرد

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از ماهنامه تلفن همراه با توجه به شمار بالاي مشترکاني که اطلاعات مالکيت قطعي آنان در شبکه ام تي ان – ايرانسل ثبت نشده است، اين اپراتور درصدد برآمده تا در چند مرحله نسبت به قطع ارتباط مشترکان بدون ثبت سند و تعيين تکليف اين شماره ها اقدام کند.
قطع ارتباط مشترکان ايرانسل که از 23 آذرماه شروع شده است ظرف دو ماه آينده به بحث مزاحمت هاي سيم کارت هاي زرد پايان خواهد داد.
گفته مي شود که بالغ بر دوميليون سيمکارت بي نام و نشان در شبکه ام تي ان -ايرانسل فعال است و اين امر باعث شده تا بحث سوء استفاده ها از اين سيم کارت ها و مزاحمت هاي تلفني که چندسالي است در کشور پايان يافته، مجددا رواج يابد.
چندي پيش رييس سازمان تنظيم مقررات با تاکيد بر اينکه ايرانسل تا پايان امسال زمان دارد که سيم کارت هاي بي نام و نشان در شبکه خود را غيرفعال کند، اعلام کرد که رگولاتوري براي مقابله با کلاهبرداري ها و مزاحمت هايي که از طريق اين سيم کارت ها انجام مي شود به اپراتور دوم اخطار جدي داده است.
به گفته محمود خسروي، سيم کارت هاي جديد ام تي ان- ايرانسل نبايد بدون ثبت مشخصات دارنده باشد و واگذاري و مشخصات کاربران سيم کارت هاي قبلي نيز بايد تا پايان سال معلوم شود.
اپراتور خارجي ايراني ام تي ان – ايرانسل نزديک به 15 ميليون مشترک دارد که حدود 98 درصد اين مشترکان را دارندگان سيم کارت هاي اعتباري تشکيل مي دهند.
179/16/1284

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا