فروش گران‌تر سيم‌كارت‌ به‌دليل استقبال طبيعي است

اما مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران در اين باره مي‌گويد طبيعي است كه با افزايش استقبال از اين سيم‌كارت‌ها برخي فروشنده‌ها و مراكز به سودجويي اقدام كرده و آن‌ها را گران‌تر به فروش برسانند اما بهتر است متقاضيان به دفاتر خدمات ارتباطي مراجعه و اين سيم‌كارت‌ها را با نرخ دولتي تهيه كنند.
به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برخي فروشندگان سيم‌كارت‌هاي اعتباري دولتي در بازار از اتمام سهميه اختصاصي سيمكارتهاي اعتباري دولتي خبر مي‌دهند و متقاضيان نيز به خريد اين سيم‌كارت‌ها از برخي مغازه‌ها يا مراكز به قيمت بالاتر از نرخ 12 هزار تومان مصوب اقدام مي‌كنند.
وحيد صدوقي – مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران – در پاسخ به خبرنگار ارتباطات ايسنا درباره علت اين مساله با بيان اين كه بهتر است مشتركان از دفاتر خدمات ارتباطي به تهيه سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول اقدام كنند تصريح كرد: اين طبيعي است كه اين سيم‌كارت‌ها به دليل استقبال زياد متقاضيان در برخي جاها گران‌تر به فروش برسند.
به گفته او طي سه روز اول نزديك به 500 هزار سيم‌كارت اعتباري همراه اول عرضه شد و تقاضا و استقبال زيادي از اين سيم‌كارت‌ها به عمل آمد.
صدوقي تاكيد كرد: وقتي سيم‌كارتي خريداري مي‌شود تا زماني كه خريدار به دفتر مراجعه نكرده و مشخصات خود را تكميل نكند سيم‌كارتش فعال نمي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا