اهانت به نواميس مردم : “غيرقابل پخش ها”ي سيما بلوتوث شد

عصرايران- انتشار بخش هايي از مصاحبه هاي مردمي که توسط گزارشگران يکي از برنامه هاي شبکه 5 سيما تهيه شده است ، فقدان نظارت داخلي در صدا و سيما را با رديگر عيان ساخت.
به گزارش خبرنگار عصرايران اخيراً بلوتوث هايي در سطح گسترده بين شهروندان رد و بدل مي شود که حاوي بخش هاي غيرقابل پخش يا گزينش شده اي از مصاحبه هاي مردم با سيماست .در اين بلوتوث ها که در چند قسمت تهيه و منتشر شده اند سخنان و سوتي ها برخي شهروندان به صورت گزينشي و انتخاب و تلاش شده با قرار دادن اين بخش ها در کنار هم معاني مضحک و گاه زننده و غيراخلاقي به مخاطبان القا شود.
در بين مصاحبه شوندگان که عمدتا از اهالي مناطق حاشيه نشين و شهرهاي اطراف پايتخت هستند تعدادي زن حضور دارند که به علت نداشتن تجربه حضور مقابل دوربين هاي صدا و سيما – که افراد حرفه اي هم بعضا در مقابل آن تپق مي زنند- جملات و کلماتي را به کار برده اند که اين جملات در کنار صحبت هاي ديگر مونتاژ شده تعابير زننده اي درباره آن زنان را در ذهن تداعي مي کند.
آنچه مسلم است اين مصاحبه هاي غير قابل پخش در صدا و سيما توسط گزارشگران سيما گرفته شده و لوگوي برنامه مورد نظر  نيز در تمام مصاحبه ها به وضوح مشخص است.
تهيه اين نوع گزارش ها با هر نيتي که انجام شده به دليل انتشار گسترده آن در تلفن هاي همراه باعث وهن افراد به ويژه زنان حاضر در آن شده و مسوولان رسانه ملي نبايد انتظار داشته باشند مکردم و مبه ويژه زنان با عوامل صدا و سيما را مصاحبه کنند چرا که ممکن است بخش هايي از اين سخنان توسط گزينشگران و تهيه کنندگان بلوتوث هاي غير اخلاقي بلوتوث شده و در تلفن همراه اين و آن يافت شود!
مشخص نيست اگر يکي از زناني که در اين بلوتوث ها از آنان براي خنداندن استفاده ابزاري شده و آبروي آنان به مضحکه گرفته شده همسر يا دختر مسوولان رسانه ملي بود با عامل تهيه و انتشار اين فيلم چه برخوردي مي شد اما عصرايران آماده است پاسخ مسوولان مربوطه و يا اخبار مربوط به برخورد با خاطيان اين ماجرا را منعکس کند زيرا اگر واقعاً اراده اي براي برخورد با عاملان تهيه اين بلوتوث وجود داشته باشد ، با توجه به مشخص بودن شبکه و برنامه مورد نظر به راحتي مي توان خاطيان را پيدا کرد و با آنها برخورد نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا