برنده مناقصه پيامک تلفن ثابت مشخص شد

به گزارش موبنا، ” محمد روح الهي” اظهار داشت: 14 شرکت اسناد مناقصه اين پروژه را خريداري کردند که از ميان آن ها سه شرکت پيشنهاد خود را به مخابرات ارائه کردند و در نهايت پس از انجام بررسي هاي دقيق در کميته هاي تخصصي در شرکت پيک آسا به عنوان برنده مناقصه اعلام شد. 
وي خاطرنشان کرد:اين شرکت يک ماه فرصت دارد تا ضمانت نامه مورد نياز را تهيه و ارائه دهد و تلاش مي کنيم تا پيش از پايان سال جاري قرارداد ميان برنده مناقصه و مخابرات منعقد شود. 
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، مديرعامل مخابرات استان تهران گفت: سرمايه گذاري در اين پروژه از سوي بخش خصوصي و تجهيزات شبکه مخابراتي از طرف شرکت مخابرات استان تهران تأمين مي شود. 
وي ادامه داد:پيش از اين ، پايلوت اين پروژه با موفقيت در شرکت مخابرات استان تهران اجرا شد و هم اکنون امکان ارسال پيام کوتاه از تلفن ثابت به تلفن ثابت ، تلفن ثابت به تلفن همراه ، تلفن همراه به تلفن ثابت فراهم است. 
روح الهي اظهار داشت: سرويس پيام کوتاه در تلفن ثابت از تمامي ويژگيهاي اين سرويس در تلفن همراه برخوردار بوده و اعلام موفق و يا ناموفق بودن ارسال، همچنين تکرارعمليات ارسال تا رسيدن  پيام به پيام گيرنده از جمله ويژگيهاي آن محسوب مي شود.
به گزارش خبرنگار موبنا تعرفه ارسال سرويس پيام کوتاه از طريق تلفن ثابت در درون شهري معادل يک پالس ، بين شهري معادل دو پالس و بين الملل معادل پنج پالس مکالمه محسوب مي شود.
128/ 14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا