اسوس کامپیوتر صفحه لمسی خود را معرفی کرد

به گزارش موبنا، این سری جدید از محصولات اسوس درطیف محصولات کامپیوتری لمسی قرار می گیرند که درواقع کامپیوترهایی شخصی هستند که به کاربران این امکان را می دهند تا فعالیت های کامپیوتری روزانه خود و همینطور سرگرمی های مالتی مدیا را دریک فضای کوچک همراه با طراحی شکیل تجربه نمایند.این محصولات جدید می توانند تجربه ای جدید درزمینه سرگرمی های مالتی مدیا درخانه برای کاربران فراهم آورند.
از جمله ویژگی های محصولات EeeTop PC ET22 و EeeTop PC ET20 می توان به صفحه نمایش لمسی 22 و 20 اینچی آنها اشاره کرد که می توانند تصاویری ازنوع HD را با استفاده پردازشگرهای گرافیکی ATI Radeon™ HD4570 or NVIDIA® ION™ خود به نمایش درآورند.
 درکنار این کیفیت تصویر باید به قابلیت های بالای صوتی این سری جدید از محصولات اسوس نیز اشاره کرد که می توانند صدایی ازنوع Surround را با استفاده از دو بلندگوی Hi-Fi همراه با تکنولوژی SRS Premium Sound™ تولید نمایند.
همچنین سری محصولات ASUS EeeTop ET20/22 به کاربران این امکان را می دهند تا از طریق Eee Cam به راحتی ارتباطاتی تصویری برقرار کنند و درعین حال با استفاده ازامکان Eee Bar به تمامی برنامه های کاربردی و کثیرالاستفاده دسترسی داشته باشند.
درهمین حال کاربران  قادرخواهند بود تا ازطریق امکانی دیگر با نام FotoFun، عکس های خود را سازماندهی نمایند و برای اقوام و دوستان خود با استفاده از Eee Memo یادداشت بگذارند.
این سری جدید از محصولات اسوس، امکان اتصال به مانیتور، کنسول های بازی و همینطور سایر تجهیزات مربوط به سرگرمی های خانگی را ازطریق خروجی های HDMI-in و SPDIF دارا هستند.
20/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا