مایکروسافت ابزاری برای ارزیابی تبلیغات ارایه داد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، در کنفرانس IAB MIXX و Expo 2009 که روز دوشنبه در نیویورک برگزار شد یوسف مهدی، معاون اول گروه Online Audience Business مایکروسافت ابزاری که “user-level targeting” نامیده می شود را به نمایش گذاشت.
مایکروسافت این ابزار جدید را برای موتور جستجوی بینگ ارایه کرد که به آگهی دهندگان امکان می دهد میزان سودمندی و تاثیرگذاری آگهی ها و تبلیغاتشان را بر روی کاربران آنلاین اندازه گیری و بررسی کنند.
135/19

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا