دوره‌های جامع شغل- محور فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) رامین نواب‌پور – مدیر مرکز آموزش پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی – با اعلام این خبر گفت‌: عدم تکافوی آموزش‌های دانشگاهی برای تربیت متخصصانی با دانش و مهارت مورد نیاز بازار کار از یک سو و توسعه فزاینده کاربرد فن‌آوری اطلاعات در سازمان‌ها از سوی دیگر، موجب شده است که نیاز روزافزونی به آموزش‌های تخصصی تکمیلی در جهت تربیت نیروهای کارآزموده و مسلط به مباحث فنی و ابزارهای توسعه فن‌آوری اطلاعات در سازمان‌ها فراهم آید.
او افزود: در همین راستا و با هدف تامین نیاز بازار کار فن‌آوری اطلاعات به نیروهای کارآزموده، پژوهشکدهICT جهاد دانشگاهی اقدام به طراحی و برگزاری دوره‌های جامع شغل محور کرده است.
نواب‌پور خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در هفت گرایش با عناوین تولید نرم‌افزارهای کاربردی، تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه، برنامه‌نویسی وب، مدیریت پایگاه‌های داده، گرافیک رایانه‌یی، طراحی وب و پویانمایی رایانه‌یی ارائه می‌شوند. مخاطبان این دوره‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند به اشتغال در حوزه فن‌آوری اطلاعات هستند.
مدیر مرکز آموزش پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت شغل -محور این دوره‌ها، دانش‌پذیران ضمن فراگیری دروس تخصصی هر گرایش، آموزش‌های کاربردی در حوزه کارآفرینی و توسعه کسب و کار و همچنین روش‌های توسعه و ارتقاء مهارت‌های شغلی را نیز فرا خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها قادر خواهند بود تا کسب و کار مستقلی در حوزه ICT ایجاد کرده و یا به عنوان یک متخصص فن‌آوری اطلاعات فرصت‌های شغلی مناسبی را احراز کنند و در نهایت بتوانند نقش تخصصی خود را در سازمان به خوبی ایفا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا