آموزش نوآوری و خلاقیت در عصر دیجیتال
برگزاری کارگاههای آموزش اصول فنآوری و نوآوری
عباس محمدخانی – مسوول بخش فنآوری و نو آوری رسانههای دیجیتال – در گفتوگو با خبرنگار فنآوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: این کارگاهها شامل نوآوری و خلاقیت در عصر دیجیتال، بازاریابی و مدیریت بازار در قرن 21، مهارتهای تدوین طرح کسب و کار الکترونیکی، آشنایی با انواع شرکتها و مسایل حقوقی آنها در حوزه دیجیتال، پرورش خلاقیت و بهکارگیری تکنیکها، مدیریت کسب و کارهای کوچک، استاندارد و ایزو، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی اینترنتی است.
محمدخانی با بیان این که به شرکتکنندگان در این کارگاهها گواهی معتبر ارایه میشود، افزود: در این کارگاهها مباحثی شامل مالیات و بیمه و سازمان تجارت جهانی، مدیریت داراییها در شرکتهای انفورماتیک، اصول و فنون مذاکرات تجاری و بینالمللی، راهبرد الکترونیکی e-Strategy، تدوین طرح تبلیغات در بازار رقابتی، تکنیکهای نوین در مدیریت فروش و بازاریابی اینترنتی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
لازم به یادآوری است بخش فنآوری و نوآوری در رسانههای دیجیتال یکی از شش بخش اصلی سومین جشنواره بینالمللی جشنواره رسانههای دیجیتال است که در روزهای 8 تا 18 مهرماه سال جاری در مصلی بزرگ تهران برگزار میشود.