برخورد جدی با قاچاقچیان گوشی تلفن همراه ضروری است

“حسین پاینده ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، اظهار داشت: هم اکنون به دلیل واردات بی رویه فعالان غیرقانونی و اختصاص بیش از 95 درصد از سهم بازار به گوشی های قاچاق ، جایگاهی برای حضور چشمگیر فعالان قانونی نمی ماند.
وی افزود: برای ساماندهی این شرایط کاهش 15 درصدی تعرفه واردات این کالای ارتباطی می تواند به گستردگی واردکنندگان قانونی در بازار کمک کند.
پاینده با اشاره به قرار گرفتن کاهش تعرفه در دستور کار دولت گفت: میزان تعرفه فعلی مشکلاتی را در مسیر ادامه فعالیت گسترده شرکت های قانونی ایجاد کرده است.
پاینده ادامه داد:  با توجه به افزایش چشمگیر فعالیت قاچاقچیان دولت، واردکنندگان قانونی و مصرف کنندگان از جمله متضرران اصلی این میدان محسوب می شوند.
مدیرعامل شرکت پارس کامتل تصریح کرد: هم اکنون با عرضه سیمکارت های اعتباری ارزان قیمت میزان تقاضا برای گوشی تلفن همراه به شدت افزایش یافته است. بنابراین باید با ایجاد بازار مناسب اطمینان خاطر مصرف کننده فراهم شود.
“حسین پاینده” خاطرنشان کرد: کاهش منطقی تعرفه واردات گوشی تلفن همراه و برخورد جدی نهادهای دولتی با واردات غیرقانونی این کالا باید در اولویت دستور کار دولت قرار گیرد.
شرکت پارس کامتل گوشی های سونی اریکسون، موتورولا، اچ تی سی و ال جی را در بازار تلفن همراه عرضه می کند.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا