موتورولا با زین عراق همکاری می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “سلولار نیوز” ، این قرارداد به منظورمدیریت سرویس های شرکت اپراتوری تلفن همراه زین عراق ، بسته شده است.
این قرارداد پس از امضا بلافاصله اجرایی شده و به مدت 3 سال اعتباردارد و براساس آن شرکت موتورولا عهده دار بهبود کیفیت سرویس دهی شبکه زین عراق ،  همچنین تعمیر و نگهداری و  همچنین آموزش و تربیت گروه فنی پشتیبانی کننده زین می باشد.
شرکت موتورولا همکاری و ارتباط کاری قوی با شرکت زین عراق دارد که از جمله این همکاری ها  انعقاد قرارداد های چند میلیون دلاری بین دوطرف از سال 2004 میلادی تاکنون است .
از جمله همکاری های یاد شده ، موفقیت موتورولا در ایجاد همکاری بین  شرکت های زین عراق و شبکه های سرویس دهی اوراسکام (Orascom)  ودرنهایت ادغام و یکی شدن این دوشرکت درسال 2008 میلادی است.
شرکت زین عراق پیشروترین شرکت اپراتوری و سرویس دهی تلفن همراه در عراق است که تعداد کاربران آن تا 31دسامبر سال 2008 میلادی ( 10 دی)  افزون بر 9.68 میلیون نفر اعلام شده است.
شرکت آمریکایی  چند ملیتی موتورولا در سال 1928 درآمریکا تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در “شاومبورگ” واقع در ایالت “ایلینویز” آمریکا است.
این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دور، تولید میکرو پروسسور ، تلفن های همراه ، رادیوهای دوطرفه و سیستم شبکه فعالیت می کند.
19/131

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا