با فناوری های جدید از کودکان خود مراقبت کنید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، تحقیقات نشان داده که سالانه 800 هزار کودک توسط یکی از والدین ربوده می شود.
حدود 58 هزار کودک هم توسط افراد بیگانه دزدیده می شوند که 99 درصد آنها قربانی بهره کشی های جنسی می شوند و تقریبا 115 کودک که به ازای پول دزدیده شده، به قتل می رسند.
اما ابزارهای تکنیکی و فنی به پدر مادرها بعضی از روش های نگهداری و محافظت از کودکان را ارایه می دهد که از زنگ های هشدار گرفته تا مکان یابی با استفاده از سیستم GPS است. این دستگاه ها داخل یک کوله پشتی یا اسباب بازی کودکان جاسازی می شود که به گفته کارشناسان محدودیتی ندارند و حتی امنیت کودکان را بالا می برند.
این ابزارها همانند یک تراشه GPS قابلیت جاسازی در وسایل مختلف را دارد اما کارشناسان صنعتی می گویند این ابزارها در بازار وجود ندارند.
شرکت هایی که این نرم افزارها و ابزارها را به فروش می رسانند می گویند آنها از کودکان مراقبت نمی کنند و آنها مانع بچه دزدی نمی شوند یا هیچ تعهدی در قبال اینکه پس از دزدیده شدن کودکان به خانه بازگردند را ندارند.
به گفته واحد BrickHouse ، این ابزارها دارای علایم هشدار دهنده همچون آژیر، لرزش یا روشن شدن چراغ است که به پدر و مادرها کمک میکند از کودکان خود مراقبت کنند و حداکثر از گمشدن آنه جلوگیری کنند.
این ابزارها دارای دو بخش هستند، بخشی که دست والدین است و دارای یک آلارم هشدار دهنده کوچک است و بخشی که در لباس کودک تعبیه می شود.
هنگامی که بچه از دید والدین خارج می شود پدر یا مادر کلید دستگاه را فشار می دهد و بخش هشدار کودک فعال می شود.
این ابزار معمولا در مسافت 182 متر کار می کند.
بعضی از این دستگاه ها به والدین امکان می دهد که پارامترهایی را که کودکاشان می تواند پرسه بزند را تنظیم کنند و کودکان نیز هنگامی که احساس خطر می کنند می توانند کلید هشدار را که روی لباسشان تعبیه شده فشار دهند.
این دستگاه ها از فناوری GPS بهره می برد.
135/19

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا