اقتصاد درآمد تبلیغات اینترنتی را فرسود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این تحقیقات که توسط IAB and PwC انجام شده نشان داده که درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین برای شش ماهه ابتدایی سال 10.9 میلیارد دلار گزارش شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل با 5.3 درصد کاهش همراه بوده است.
مدیر اجرایی شرکت تحقیقاتی IAB and PwC می گوید: ما در یکی از بزرگ ترین و سخت ترین بحران های اقتصادی در طول این دهه قرار گرفته ایم.
به گفته وی، فعل و انفعال یکی از بخش های تبلیغات است که کمترین میزان تاثیر را پذیرفته است.
بر اساس این گزارش درآمد مربوط به تبلیغات جستجوی اینترنتی در این مدت با کمی افزایش همراه بوده و به 5.1 میلیارد دلار رسیده و تبلیغات ویدیویی علیرغم شرایط اقتصادی با نوسان و بهبود همراه شده است.
تبلیغات تصویری هم با 1.1 درصد کاهش همراه شده و به 3.8 میلیارد دلار در نیمه اول سال جاری رسیده است.
135/19

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا