بازار سیمکارت های اعتباری داغ است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، افزایش تقاضا برای سیمکارت های اعتباری همراه اول و تالیا باعث شده بازار این سیمکارت ها روزهای گرمی را سپری کند.
آنتن دهی مناسب سیمکارت های اعتباری همراه اول و تالیا باعث شده مشتریان رغبتی به خرید سیمکارت های اعتباری ایرانسل نداشته باشند.
نارضایتی مشتریان از آنتن دهی نامناسب سیمکارت های ایرانسل- MTN در حالی است که این نوع سیمکارت ها با قیمت پایین تر از تمامی سمیکارت های موجود در بازار به فروش می رسد.
به گفته فروشندگان با استمرار شرایط افزایش تقاضا برای این سیمکارت ها، احتمال افزایش قیمت سیمکارت های اعتباری همراه اول و تالیا در بازار وجود دارد.
 سیمکارت های اعتباری همراه اول و تالیا که به نرخ دولتی به بهای 22 هزار و 600 تومان و 10هزار و 300  تومان در دفاتر خدمات امور مشترکین عرضه می شود، در بازار آزاد به ترتیب به بهای 30 و 12 هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های دائمی همراه اول  امروز (چهارشنبه ) بدون  تغییر قیمت در بازار عرضه شد.
قیمت سیمکارت های موجود در بازار در اقصی نقاط تهران به شرح زیر است:
سیمکارت های صفر دابمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت 590 ، 475، 345، 345، 360 ، 325 و 310 هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار و پنج به ترتیب به بهای 550 ، 400، 330، 270و 260هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – MTN در بازار آزاد  به ترتیب به بهای 33 ، 12 و 5 هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا