معرفی گوشی های پرفروش در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی ارزان قیمت نوکیا مرسوم به مدل های های 1209 ، 2630 ، 1662 نوکیا که با قیمت زیر 50 هزار تومان در بازار عرضه می شود توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان طی هفته ای که گذشت قرار گیرد.
مدل های فوق که فاقد هرگونه امکانات پیشرفته ای هستند به دلیل هزینه پایین مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
مدل W902 سونی اریکسون نیز به عنوان پرفروش ترین مدل این برند طی هفته ای که گذشت معرفی شد.این گوشی که به بهای 240 هزارتومان عرضه می شود از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت بهره می برد.
دو مدل G900 و W350 نیز با قیمت فروش 190 و 90 هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین هفته ای که گذشت قرار گیرد.
گوشی Touch Pro2 که با قیمت 735 هزار تومان در بازار به فروش می رسید نیز توانست طی هفته ا ی که گذشت مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.
این مدل گوشی دارای صفحه نمایش TFT لمسی 6/3 اینچی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash   و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3/15 مگاپیکسلی است.
 گوشی Diamond2  این برند نیز با بهای فروش 580 هزار تومان توانست در لیست گوشی های پرفروش در بازار تلفن همراه قرار گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون سیستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional، صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 655 هزار و 36 رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می برد.
129/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا