دومین جشنواره کودک الکترونیکی آذرماه در تهران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا از جشنوراه رسانه های دیجیتال، این جشنواره با هدف محتواسازی الکترونیکی برای کودکان و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش آنان و با شعار نوآوری و شکوفایی در آموزش الکترونیکی کودکان، برگزار می شود.
در این نمایشگاه بهترین تولیدکنندگان نرم افزار کودک از میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره کودک الکترونیکی به تشخیص هیات داوران انتخاب و از آنها تقدیر خواهد شد.
آشنایی با نمونه های علمی و عملی آموزش الکترونیکی کودکان، توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش درزمینه آموزش الکترونیکی کودکان، بحث و تبادل نظر درخصوص نمونه های پیاده شده آموزش الکترونیکی کودکان در کشورهای پیشرفته، اصول طراحی سی دی های آموزشی کودکان ، معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی در زمینه آموزش الکترونیکی کودکان و اسباب بازی های الکترونیکی و تبادل دستاوردها و تجربیات شرکتها و سازمان ها و شرکت های برتر داخلی در خصوص آموزش الکترونیکی کودکان در این جشنواره مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
هم زمان با برگزاری دومین کنفرانس کودک الکترونیکی نمایشگاه تخصصی جانبی بازی های رایانه ای ویژه کودکان نیز بر پا خواهد شد .
128/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا