کاهش قیمت 10 تا 50 هزار تومانی انواع گوشی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بیشتر گوشی ها از برندهایی همچون نوکیا، سونی اریکسون ، سامسونگ و ال جی طی یک ماه گذشته به تعدیل قیمت همراه بود.
این در حالی است که نوکیا و سونی اریکسون بیشترین میزان کاهش قیمت را به خود اختصاص داده بودند.به گفته فروشندگان کاهش قدرت خرید مردم از دلایلی است که باعث شده تا بازار تلفن همراه شاهد حضور چشمگیر مراجعه کنندگان نباشد.
طی یک ماه گذشته گوشی جدیدی توسط نمایندگان قانونی وارد بازار تلفن همراه نشد و در این میان تنها گوشی IDOUسونی اریکسون توسط قاچاقیان وارد بازار تلفن  همراه  شد.
نوکیا
در همین حال طی یک ماه گذشته بازار گوشی های نوکیا به آرامی سپری شد و اکثر گوشی های این برند با کاهش قیمت نسبی در سطح بازار تلفن همراه توزیع شد.
به گفته فروشندگان این برند میزان تقاضا برای انواع گوشی های نوکیا نسبت به ماه های گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته است.
به همین دلیل تنها گوشی هایی ارزان قیمت این برند که بهای آنها زیر 100 هزار تومان قرار داشت مورد تمایل مشتریان قرار گرفت.
2630 ، 2600 ، 2330 ، 1209 و 1661 از جمله گوشی های خوش فروش و ارزان قیمت این برند است که طی یک ماه گذشته در بازار از فروش خوبی برخوردار شدند.
سونی اریکسون
طی یک ماه گذشته گوشی IDOU سونی اریکسون جدیدترین گوشی از این برند بود که برای اولین بار توسط فعالان غیرقانونی وارد بازار شد.این گوشی که با قیمت کاذب یک میلیون و 100 هزار تومان وارد بازار شد بعد از مدتی با افت قیمت چشمگیر به 990 هزار تومان رسید.
طی یک ماه گذشته انواع گوشی های سونی اریکسون که بهای آنها در میانگین 100 تا 250 هزار تومان قرار داشت با تعدیل قیمت تا سقف 10 هزار تومانی همراه شد.
گوشی های بالای 300 هزار تومان این برند نیز با افت قیمت 20 هزار تومانی در بازار عرضه شدند.
در این میان گوشی های W350، W380،G900 ،W595 و  W508 سونی اریکسون به دلیل امکانات و قیمت مناسب بیشترین تقاضا در بازار را به خود اختصاص داد.
سامسونگ
بازار گوشی های سامسونگ طی یک ماه گذشته  به دلیل کاهش تقاضا روزهای  بی رونقی را سپری کرد و بر همین اساس انواع مدل های این برند با کاهش قیمت 10 هزار تومانی روبرو شد.
C3053، E251، S3600 و  C270 از جمله این برندهایی بودند که با افت قیمت 10 هزار تومانی در بازار عرضه شدند.

ال جی
بازار گوشی های ال جی در یک ماه گذشته نسبتا با ثبات سپری شد و تنها برخی از مدل های این برند با کاهش قیمت ناچیز در بازار عرضه شد.
 این در حالی است سهم بیشتر فروش گوشی های ال جی متعلق به گوشی های گارانتی دار این برند اعلام شد.
KF350 و KE990 این برند به عنوان گوشی های پرفروش این برند در بازار تلفن همراه طی یک ماه گذشته معرفی شدند.

بازار گوشی های گران قیمت
بازار گوشی های گران قیمت نیز طی یک ماه گذشته به دلیل نبود تقاضا روزهای سردی را سپری کرد که به موجب آن بهای انواع گوشی های گران قیمت نیز تا سقف 50 هزار تومان کاهش یافت.
گوشی های گران قیمت موجود در بازار که شامل برندهای معتبر همچون ورساچی، گوچی، دی اند جی، ورتو و غیره می شوند و با قیمت های میلیونی در بازار عرضه می شوند، طی یک ماهی که گذشت  مورد تقاضای مشتریان قرار نگرفت.
129/20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا