سردرگمی کاربران اینترنت در ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، ریگان یکی از شهرستان‌های استان کرمان و در ورودی این استان از سمت سیستان و بلوچستان قرار دارد که قطعی اینترنت آن طی هفته یک تا دو روز است و این امر مشکلاتی را برای کاربران اینترنت این شهرستان به وجود آورده است.

با توجه به اینکه امروزه ارتباطات یکی از عوامل ضروری است، اما این امر در این شهرستان کمرنگ بوده و مردم باید هزینه‌های زیادی را برای کوچک‌ترین مورد ارتباطی به شهرستان‌های همجوار پرداخت کنند تا کار آنها انجام شود.

از پنجشنبه گذشته تاکنون اینترنت شهرستان ریگان قطع بوده و امروز که وصل شده نیز سرعت آن بسیار پایین است و با امور مشترکان که تماس گرفته می‌شود، اعلام می‌کنند مشکل از شهرستان است.

با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از مشترکان اینترنت مخابرات را دانشجویان، کارمندان و مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند، لذا ضروری است مسئولان امر برای رفع مشکل چاره‌اندیشی کنند.

در روستاهای شهرستان ریگان که اینترنت واگذار شده نیز سرعت آن پایین و مردم هزینه سرعت پایین را پرداخت می‌کنند و این امر موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ریگان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: مشکل سراسری بوده و اینترنت استان کرمان کاملا قطع بوده که در حال رفع است.

قاسم جلالی اظهار داشت: پیگیر سرعت اینترنت در شهرستان ریگان هستیم تا مشکل آن برطرف شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا