گوشی های ارزان قیمت با استقبال روبرو شد

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش قدرت خرید بیشتر مردم باعث شد تا گوشی های ارزان قیمت مورد  استقبال مشتریان قرار گیرد.
بازار گوشی های گران قیمت نیز به دلیل نبود تقاضا به سردی سپری شد و اکثر گوشی هایی که بالای 500 هزار تومان قرار داشتند با افت قیمت در بازارعرضه شدند.
بیشترین کاهش قیمت در هفته ای که گذشت مربوط به گوشی های دارای برندهای معروف نظیر آیفون، ورساچی، دی اند جی ، ورتو ، فراری و غیره بود.
همچنین طی هفته ای که گذشت گوشی های چهار برند نوکیا، سونی اریکسون ، سامسونگ و ال جی که در میانگین قیمت 50 تا 250 هزار تومان قرار داشتند با ثبات قیمت نسبی در بازار عرضه شدند.
در این میان گوشی هایی که با قیمت 50 تا 150هزار تومانی، بیشترین میزان تقاضا در مقایسه با سایر گوشی ها در بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دادند.
بی رونقی بازار تلفن همراه در حالی بود که بازار گوشی های کارکرده و دست دوم نیز به آرامی سپری شد.
گوشی  1202 ، 1208 ، 209 ، 6303 نوکیا ، F305 و W508  سونی اریکسون ، kf350 ال جی  به عنوان گوشی های خوش فروش بازار تلفن همراه   در هفته ای که گذشت معرفی شدند.
فروشندگان معتقدند با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه و کاهش تقاضای مشتریان، احتمال کاهش قیمت انواع گوشی های موجود در بازار تا سقف 10 هزار تومان در روزهای آینده  وجود دارد.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا