معرفی گوشی Satio سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که اولین مدل از سونی اریکسون است که با دوربین عکاسی و فیلمبرداری 12 مگاپیکسلی وارد بازار تلفن همراه شده است.
گوشی Satio  سونی اریکسون 126 گرم وزن دارد که در ابعاد 112 در 55 در 13 میلی متر ساخته شده است.
گوشی Satio سونی اریکسون در سه رنگ مشکی ، نقره ای و شرابی عرضه شده است.
 قاب گوشی تماما پلاستیکی است که ظاهر جالبی دارد و سه کلید سخت افزاری زیر صفحه نمایش وجود دارد دوربین مکالمه تصویری ، حسگر نور محیط و خروجی صدای گوشی در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است . 

معرفی گوشی Satio سونی اریکسون

حسگر Proximity نیز در این قسمت مشاهده می شود که در زمان مکالمه با نزدیک کردن گوشی به گوش ، صفحه نمایش را خاموش می کند .
کنترل های اصلی Satio کلید های Call و End هستند که در دو طرف دکمه منو قرار دارند. با فشار دادن و نگه داشتن کلید منو نرم افزار task manager اجرا می شود.
در طرف چپ گوشی قفل کشویی ، پورت ارتباطی اختصاصی و محل کارت حافظه microSD وجود دارد . محل کارت حافظه دارای پوشش پلاستیکی است که مانع ورود گرد و غبار به آن می شود .
حافظه داخلی این گوشی با مموری کارت microSD TransFlash تا 32 گیگابایت ارتقا می یابد.
گوشی Satio سونی اریکسون به نرم افزار واکمن مجهز است. در این نرم افزار نیز از شتاب سنج برای چرخش اتوماتیک صفحه نمایش استفاده می شود . نرم افزار پخش موسیقی تراک های انتخابی را بصورت مرحله به مرحله فیلتر می کند . صفحه Now Playing ساده است اگرچه تمامی اطلاعات و کنترل های مورد نیاز را ارائه می دهد .
گوشی Satio  سونی اریکسون یکی از نخستین گوشی های مجهز به دوربین 12 مگاپیکسی است که ماکسیمم وضوح آن 3000 در 4000 پیکسل است و به فلش Xenon و LED مجهز است .
این گوشی هم اکنون با گارانتی رسمی در بازار تلفن همراه با قیمت 812 هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا