معرفی گوشی I7500 Galaxy سامسونگ

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی I7500 Galaxy سامسونگ باریک ترین گوشی آندروید موجود در بازار است که در ابعاد 115 در 56 در 9/11 میلی متری ساخته شده است .
صفحه نمایش لمسی این مدل سامسونگ 2/3 اینچی خازنی OLED و وضوح آن HVGA  است .
دکمه های سخت افزاری روی  گوشی به اندازه کافی بزرگ هستند و کار با آنها راحت است .
کلید back ظاهر مشخصی دارد  و کلید منو بصورت یک مکان نما است که و به سختی می توان تشخیص داد کلید منو است .
پورت microUSB ، محل بند گوشی و سوکت صوتی استاندارد 5/3 میلی متری در بالای گوشی مشاهده می شود . پورت USB دارای پوشش محافظ و  سوکت صوتی،  فاقد پوشش می باشد.
صفحه نمایش لمسی این گوشی از زاویه دید بسیار خوبی برخوردار است و با سرعت و دقت کافی کار می کند. اما زیر نور خورشید خوانایی کافی ندارد که این ویژگی در صفحه نمایش های AMOLED بسیار رایج است.
بلندگو این گوشی دارای دو بر آمدگی کوچک است که در صورت قرار گرفتن روی یک سطح صاف صدای آن خاموش نمی شود.
همچنین باتری گوشی  I7500 Galaxy سامسونگ  دارای توان 1500 میلی آمپری است که در حات Stand by تا 450 ساعت و در مکالمه مداوم حداکثر نه ساعت دوام می آورد .
نرم افزار پخش موسیقی مدل فوق دارای چهار دکمه بزرگ است که چهار روش اصلی برای جستجو در مجموعه موسیقی را براساس خواننده ، آلبوم ، آهنگ یا انتخاب یکی از فهرست هایی که توسط کاربر ایجاد شده است ارائه می دهد.
گوشی I7500 Galaxy سامسونگ به یک دوربین پنج مگاپیکسل با کانون اتوماتیک و فلش LED مجهز است . نمایاب دوربین دارای کلید مجازی دیافراگم در بالای گوشه راست و دکمه گالری در بالای چپ است که نمونه کوچک آخرین عکس گرفته شده را نشان می دهد . با فشار دادن کلید منو سه دکمه دیگر نیز ظاهر می شود که شامل سوئیچ به ویدئو ، دکمه دیگر گالری و تنظیمات است .
گوشی Galaxy سامسونگ دارای گیرنده GPS است که با تکنولوژی A-GPS همراه است و در واقع سریع به قفل ماهواره می رسد.
گوشی I7500 Galaxy سامسونگ تا کنون وارد بازار تلفن همراه کشور نشده است.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا