حجاج ایرانی در 12 روز بیش از یک میلیون دقیقه مکالمه داشتند

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات ، ناصر یوسف پور اظهار داشت: این میزان مکالمه در 890 هزار تماس گرفته شده از هموطنان با عربستان محقق شده است.
وی افزود: در این مدت، 580 هزار دقیقه مکالمه نیز در 310 هزار تماس گرفته شده از عربستان با ایران، صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه یک هزار و 100 کانال مستقیم با دو اپراتور عربستان برقرار شده است، خاطرنشان کرد: کیفیت مکالمات انجام شده در تماس از ایران به عربستان، 20 درصد بالاتر از مکالمات صورت گرفته از عربستان به ایران است.
یوسف پور در مورد سیمکارت های مفقودی گفت: سیمکارت مفقود شده با مراجعه مالک و کارت شناسایی در کمتر از 15 دقیقه وصل و سیمکارت جدید به زائران تحویل داده می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 مراجعه از سوی زائران ایرانی به ستاد مخابرات در مکه و مدینه صورت گرفته، ادامه داد: از این تعداد 25 عدد مربوط به اعلام مفقودی سیمکارت بود که بنا به درخواست مراجعان، 15 سیمکارت جدید صادر و به متقاضیان تحویل داده شد.
سرپرست تیم اعزامی وزارت ارتباطات به مکه، تصریح کرد: از تمامی زائران درخواست می کنیم در صورت مفقود شدن سیمکارت هایشان، این موضوع را به سرعت به مسولان گزارش کنند تا مورد سوء استفاده سودجویان قرار نگیرد.
یوسف پور با رد برخی شایعات مطرح شده درباره سیمکارت های همراه اول، اظهار داشت: روشن و خاموش کردن تلفن همراه در عربستان هیچ گونه هزینه ای برای مشترکان دربر ندارد.
وی ادامه داد: همکاران مستقر در ستاد مخابرات در مکه و مدینه تلاش می کنند سرویس های مورد نیاز ایران را با بهترین کیفیت ممکنه و با توجه به امکانات مخابرات و زیرساخت به زائران ایرانی ارایه دهند.
128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا