تمدید طرح تحقیق و تفحص از مخابرات امکان پذیر نیست

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: تحقیق وتفحص ازشرکت مخابرات  تا پایان سال جاری  به اتمام می رسد
به گفته وی ،کارگروه تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا تا پایان سال جاری گزارش این طرح را به صحن علنی مجلس ارائه دهد.
مطهری با اشاره به اینکه بیشتربررسی های طرح تحقیق و تفحص از مخابرات مربوط به پیش از واگذاری سهام این شرکت به بخش خصوصی بوده ، تصریح کرد:واگذاری سهام  ارتباطی به فرایند تحقیق و تفحص نداشته و این کارگروه به کار خود ادامه می دهد.
به گزارش موبنا وجوه خارج از شمول مرکز تحقیقات مخابرات، نحوه اعمال قیمت تمام شده در بودجه سالانه، مناقصات و مزایده‌ها و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران، میزان تحقق برنامه پنج ساله چهارم در مخابرات، واگذاری بدون ضابطه تلفن ثابت و همراه به اشخاص حقیقی و حقوقی و خسارت ناشی ازعدم به موقع تعهدات به مردم از محورهای تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات است که قرار است طی شش ماه بررسی شود.
عدم بهبود کیفیت تلفن همراه و نحوه درآمد و هزینه شرکت ارتباطات سیار، پروانه اپراتورهای اول و سوم و پروانه wimax ، تعرفه پیام کوتاه  و صورت‌های مالی این شرکت از دیگر محورهای هیئت تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات است.
این کمیته از ابتدای امسال با عضویت 11 نفر از نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.
117/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا