سی وسومین اجلاس کمیته مدیریتی مخابراتی آسیا و اقیانوسیه برگزار می شود

به گزارش سازمان خبری موبنا بهروز اسراری ارشاد اظهار داشت: این اجلاس از 23 الی 25 آذرماه به مدت سه روز در تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 34 کشور آسیایی عضو جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه هستند افزود: این اجلاس در سطح مدیریت میانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در سی و سومین اجلاس کمیته مدیریتی APT، طرح ها و برنامه های محتوایی و اجرایی و همچنین تقویم اجلاس های سال 2010 بررسی، برنامه ریزی و تصویب خواهد شد ، تصریح کرد: همچنین بحث و بررسی موضوعات مالی و اداری جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه نیز یکی دیگر از محورهایی است که در این اجلاس سه روزه به آن پرداخته خواهد شد.

اسراری ارشاد با تاکید بر اینکه این اجلاس، یکی از مهمترین اجلاس های APT محسوب می شود، گفت: علاوه بر کشورهای عضو، تعدادی از شرکت ها نیز در این اجلاس به عنوان عضو وابسته حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این اعضا تنها حق اظهار نظر دارند و از ایران شرکت مخابرات ایران و ایرانسل به عنوان عضو وابسته در این اجلاس حضور خواهند داشت.

ارشاد در خصوص اقدامات صورت گرفته برای برگزاری این اجلاس گفت: پیشنهاد برگزاری این دوره از اجلاس سه سال پیش از سوی ایران مطرح شد که مورد استقبال کشورهای عضو قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس و با تشکیل کارگروه های کارشناسی در دو محور محتوایی و اجرایی تلاش ها برای برگزاری این اجلاس از ابتدای سال آغاز شد.

128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا