فراهم شدن امکان برقراری سه میلیون دقیقه ارتباطات برای حجاج ایرانی

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدباقر ظهوری‌فر- مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت- با اعلام این مطلب افزود: زیرساخت به منظور تأمین و ارتقای کیفی ارتباطات حجاج ایرانی در عربستان، وضعیت ارتباطی ایران را با این کشور به طور ویژه کنترل و مدیریت می‌کند. بر همین اساس شمار کانال‌های ارتباطی مستقیم بین دو کشور به 1100 کانال افزایش یافت.
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه گفت: علاوه بر افزایش مسیرهای مستقیم، مسیرهای ترانزیت بین ایران و عربستان نیز، به 10 کشور افزایش یافته است.
ظهوری‌فر تاکیدکرد: هدف از این اقدام افزایش امنیت مسیرهای ارتباطی بین دو کشور و ایجاد راحتی و سهولت در برقراری ارتباط بین حجاج محترم و هموطنان بوده است.
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: علاوه بر این، شرکت پیش‌بینی‌های لازم را برای پشتیبانی ارتباطات زائران ایرانی از طریق راه‌اندازی مسیرهای دوم و سوم پشتیبان داشته است و یک لینک STM1 به عنوان مسیر سوم از طریق کشور ترکیه و دریای مرمره برای مدت یک ماه به ارتباطات حج اختصاص داده است.
او در پایان گفت: همه ساله همزمان با ایام حج حدود 100 هزار زائر ایرانی عازم کشور عربستان می‌شوند و شرکت ارتباطات زیرساخت نیز به عنوان متولی ارتباطات بین‌الملل کشور امکان برقراری رومینگ بین‌الملل، تلفن بین‌الملل و دیتا را برای این عزیزان فراهم می‌کند و علاوه بر برقراری امکانات ارتباطی یادشده، ظرفیت مورد نیاز ارتباطات زائران ایرانی را به مقصد کشورمان تامین می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا