معرفی گوشی های پرفروش اچ تی سی در بازار

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات بالا و قیمت مناسب مدل های فوق باعث شده تا بیشتر مشتریان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
touch viva اچ تی سی که با قیمت 240 هزار تومان  در بازار تلفن همراه عرضه می شود توانسته سهم قابل توجهی از فروش این برند را به خود اختصاص دهد.
صفحه نمایشtft با قابلیت نمایش 655 هزار و 36 رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd از مشخصات فنی گوشی touch viva اچ تی سی به شمار می آید.
گوشی diamond2 touch که مدل ارتقا یافته  diamond است با قیمت 530 هزا تومان  دراختیار مشتریان قرار گرفته است و توانسته میزان بالایی از تقاضای مشتریان را به خود اختصاص دهد.
مدل فوق از امکاناتی همچون سیستم عامل microsoft windows mobile 6.1 professional، صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم vga، صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش 655 هزار و 36 رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می برد.
گوشی touch pro2 هم اکنون با گارنتی رسمی با قیمت فروش 698هزار تومان توانسته در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این مدل گوشی اچ تی سی دارای صفحه نمایش tft لمسی 6/3 اینچی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd transflash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3/15 مگاپیکسلی است.
گوشی toch2 نیز که به تازگی وارد بازار تلفن همراه شده است توانسته است از فروش بالایی برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این گوشی با قیمت 451 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
129/15

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا