مخابرات 16 درصد بازار بورس را به خود اختصاص داده است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، “دکتر سید مصطفی سید هاشمی” صبح امروز در مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت مخابرات ایران که برای تغییر اعضای هیات مدیره برگزار شد ، اظهار داشت: خصوصی سازی شرکت مخابرات در13 آبان سال جاری بعد از 32 ماه از آغاز اولین خبر خصوصی سازی به پایان و آغاز رسید.
پایان از آن جهت که از این پس، اخبار پیش از خصوصی سازی را بایگانی می کنیم و آغاز به  این معنا که اخبار خصوصی سازی را از این پس دنبال خواهیم کرد.
وی گفت: شرکت توسعه اعتماد مبین امروز صاحب اصلی شرکت مخابرات است و 20درصد از سهام مخابرات در اختیار کارگزار سهام عدالت ، 20 درصد متعلق به دولت و به 18 هزار سهامدار اختصاص یافته است.
به گفته وی شرکت مخابرات یکی از بزرگترین شرکت های دولتی بود که فرآیند خصوصی سازی را به پایان رسانده است.این شرکت از لحاظ تلفن ثابت و همراه به عنوان بزرگترین شرکت منطقه شناخته شده و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
سیدهاشمی تاکید کرد: سهامداران بزرگ خود را مکلف می دانند از هیچ تلاشی برای افزایش سود سهامداران جز دریغ نکنند و با توزیع درصد بالای سود، سرانجام خوبی را برای مشتریان فراهم کنند.
وی گفت: کلیه تعهدات پرسنل مخابرات اعم از حقوق، مزایا، بیمه، تعهد این شرکت می باشد و ما خود را متعهد می دانیم از بزرگترین سرمایه یعنی نیروی انسانی در بقای سازمان استفاده کینم.
117/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا