تکذیب کارشنی مخابرات برای شرکت‌های ندا

آمادگی داریم با ارائه فضا امکانات را برای شرکت‌ها فراهم کنیم    
سید فاضل زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: یک مورد از شرکت‌های PAP – یا ندا وجود ندارد که مشکلی داشته باشند و هر کدام که مشکلی دارند شما بیان کنید تا با آن‌ها به صورت حضوری به گفت‌وگو بپردازیم.
وی تصریح کرد: آمادگی داریم تا با وجود 11 شرکت در اصفهان در 96 شهر با ارائه فضا و برق، امکانات را فراهم نمائیم، البته در صورتی که برابر استاندارد مخابرات فعالیت کنند و با شرکت‌هائی که تجهیزات را مورد دستکاری قرار داده و موجب اختلال در سیستم‌های مخابراتی شوند، برخورد می‌کنیم.
مدیر عامل شرکت مخابرات اصفهان ادامه داد: به عنوان نمونه برخی شرکت‌ها فیوزهای 6 آمپری در استاندارد را مورد تغییر قرار داده‌اند که تنها به آن‌ها برای اصلاح داده تذکر شده است. در مدت زمان گذشته آنچه ازسوی مخابرات به شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت تحویل داده شده کاملا مناسب و برابر با 100 درصد تضمین بوده است.
زمانی گفت: البته ممکن است قطعی برق سیستم خارج از دست مخابرات و یا مشکلات جزیی در شبکه دیتا ایجاد شده باشد چرا که در هر سیستم فنی اشکالاتی موجود است، اما هیچگونه عمدی ازسوی شرکت مخابرات در کار نبوده است.
وی به عنوان نمونه خرابی یکی از روترهای مخابرات در 3 هفته گذشته را نام برد و اعلام کرد: تمام مسائل و خرابی آن کاملا رفع شده است؛ شرکت‌های PAP با مخابرات هیچگونه مشکلی ندارند و یک ارتباط دوطرفه بین آن‌ها و مخابرات برقرار و حتی جلسات آن‌ها با شرکت به صورت مستمر ادامه دارد.
وی تصریح کرد: به عنوان نمونه مدتی پیش با حضور تمام شرکت‌های ارائه کننده جلسه‌ای برگزار و یک رابط از مدیران ارشد برای بررسی مسائل آن‌ها قرار داده شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا