معرفی گوشی B7300 OmniaLite سامسونگ

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی 103 گرمی در ابعاد 107 در 9/12 در 8/51 میلیمتر ساخته شده است.
در ساختار این گوشی از پلاستیک نقره ای براق و پنل های مشکی صیقلی استفاده شده است.
 قسمت های بالا و پایین گوشی نیز به رنگ قرمز و قاب پشت گوشی دارای طرح های خاص خود است .
دوربین ثانویه گوشی برای مکالمه تصویری درست بالای صفحه نمایش در کنار خروجی صدای گوشی قرار دارد. کلیدBack  و Close در قاب جلوی گوشی بین کلیدهای تماس قرار دارد .
کلید ولوم ، کلید منو و حفره reset در طرف چپ گوشی مشاهده می شوند.
محل کارت حافظه MicroSD در طرف راست گوشی قرار دارد که توسط کلید قفل و کلید اختصاصی دیافراگم احاطه شده است .
حافظه داخلی این مدل سامسونگ 250 مگابایت است که توسط مموری کارت microSD تا 32 گیابایت ارتقا
می یابد.
کلید دوربین فقط دارای یک حالت است و حالت فشار نیمه ندارد. بدین جهت تجربه خوبی برای گرفتن عکس ارائه نمی دهد .
در پایین گوشی فقط ورودی صدای آن وجود دارد و در گوشی OmniaLite محل قلم مشاهده نمی شود . پورت استاندارد MicroUSB و محل بند گوشی در بالای B7300 OmniaLite قرار دارد.
 این پورت ارتباطی دارای یک پوشش پلاستیکی است که مانع ورود گرد و غبار به آن می شود .
 لنز دوربین سه مگاپیکسی و بلندگو در قاب پشت گوشی قرار دارند. دوربین فاقد فلش است و بنابراین با این گوشی در محیط های تاریک نمی توان عکاسی کرد
با برداشتن قاب پشت گوشی باتری آن مشخص می شود که از نوع Li-Ion با توان 1500mAh است . از آنجایی که صفحه نمایش WQVGA نیز انرژی کمی مصرف می کند باتری در حالت Stand by حداکثر 650 ساعت و در مکالمه مداوم تا 9 ساعت دوام می آورد . اگر در حد معمول از گوشی استفاده کنید به مدت شش روز شارژ را حفظ می کند .
اندازه صفحه نمایش لمسی گوشی سه اینچ است که از 65 هزار رنگ ، پشتیبانی می کند و وضوح صفحه نمایش  240  WQVGA  است. صفحه نمایش نشان می دهد که OmniaLite در میان گوشی های رده متوسط قرار دارد. زیرا وضوح WQVGA برای این رده از گوشی ها کاملا استاندارد است .
بخش پیام رسانی در گوشی B7300 OmniaLite سامسونگ ساختار نرم افزاری مناسبی دارد . این گوشی با پیام های SMS ، MMS و ایمیل کار می کند. پیام های SMS و MMS صندوق پستی مشترکی دارند و یک ویرایشگر جدید پیام نیز وجود دارد .
سامسونگ در این گوشی یک Media Player لمسی برای کاربران قرار داده است . این نرم افزار با فایل های صوتی و تصویری کار می کند و از PlayList و بخش های استاندارد تراک ، خواننده و آلبوم پشتیبانی می نماید .
گوشی B7300 OmniaLite سامسونگ به یک دوربین سه مگاپیکسل با ماکسیمم وضوح 2048 در 1536   پیکسل مجهز است .
دوربین فلش ندارد و کلید دیافراگم نیز دو مرحله ای نیست. نمایاب دوربین در این گوشی مانند مدل Omnia II و سایر گوشی های صفحه لمسی جدید سامسونگ است.
 منوی دوربین دارای قابلیت لمسی است و دو نوار ابزار عمودی در دو طرف نمایاب وجود دارد که گزینه های مورد نیاز کاربر روی آنها مشاهده می شود .
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا