تعرفه‌های جدید همراه اول پس از خصوصی‌سازی نهایی می‌شود

علی حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص تغییر قیمت و کاهش احتمالی قیمت سرویس‌های همراه اول گفت: پیشنهاد تغییر تعرفه سرویس، باید به رگولاتوری اعلام و بر اساس مجوز این سازمان صورت گیرد.
وی ادامه داد: تا زمان نهایی شدن روند خصوصی‌سازی مخابرات نمی‌توان در این خصوص تصمیم گرفت و پس از خصوصی‌سازی با توجه به اختیارات شرکت، پیشنهادات تغییر تعرفه به رگولاتوری اعلام می‌شود.
* ارائه سرویس‌های جدید در دستور کار ارتباطات سیار
مدیر کل مشترکان و متقاضیان ارتباطات سیار با اشاره به ارائه محصولات جدید از سوی همراه اول گفت: ارائه خدمات جدید در دستور کار ارتباطات سیار قرار گرفته و هم‌اکنون کار بر روی محصولات جدید آغاز شده است.
وی افزود: سرویس‌های VPN، F&F، آوای انتظار و موبایل نیوز از جمله سرویس‌هایی است که مراحل تعریف تعرفه را می‌‌گذراند.
حمیدی با اشاره به لزوم ایجاد بستر لازم برای ارائه این سرویس‌های جدید گفت: علاوه بر بحث تعرفه‌ای که در ایجاد سرویس‌های جدید باید مشخص شود، افزایش ظرفیت و ایجاد قابلیت لازم در سیستم‌ها از دیگر مسائلی است که باید در ایجاد یک سرویس جدید، مد نظر قرار گرفته شود.
* بستر فنی سرویس‌های جدید همراه اول آماده، تعرفه در دست تهیه است
حمیدی با اشاره به آماده بودن بستر فنی سرویس‌های ارزش افزوده همراه اول افزود: در ایجاد یک سرویس جدید، 3 عامل بستر فنی، دستور‌العمل و تعرفه باید مشخص گردد که هم‌اکنون بستر فنی و دستور‌العمل‌های مربوطه آماده شده و پیشنهاد تعرفه نیز در دست تهیه است.
وی با تاکید بر اینکه سرویس‌های جدید همراه اول مراحل تست و آزمایش را پشت سر گذاشته‌اند، خاطر نشان کرد: این سرویس‌ها پس از مشخص شدن تعرفه‌ و ابلاغ مصوبات لازم، قابل ارائه خواهند بود.
* قیمت سرویس قابل پسند مشترکان خواهد بود
مدیر کل مشترکان و متقاضیان ارتباطات سیار در خصوص قیمت احتمالی سرویس‌های جدید همراه اول گفت: در تعیین تعرفه‌ سرویس‌های جدید، تلاش می‌کنیم تا قیمت‌ها بر اساس ضوابط و هزینه تمام شده، متناسب با اپراتورهای فعلی و قابل پسند مشترکان باشد.
وی خاطر نشان کرد: با نهایی شدن و تکمیل خصوصی‌سازی مخابرات، روند تعیین تعرفه‌ها نیز متفاوت خواهد بود، و مسائلی از جمله اینکه آیا تصویب چنین دستور‌العمل‌هایی نیاز به تایید مجمع دارد یا اختیار این تصمیم‌گیری بر عهده شرکت ارتباطات سیار گذاشته می‌شود پس از خصوصی سازی نهایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا