حضور گروه پیشگامان کویر در کنفرانس فرصت‌های اقتصادی در اوگاندا

مشاور بازرگانی خارجی گروه پیشگامان کویر یزد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: کنفرانس بین‌المللی معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در کشور اوگاندا با مشارکت سفارتخانه‌ها و بخش‌های اقتصادی، خصوصی و دولتی دو کشور ایران و اوگاندا امروز و فردا، 11 و12 آذرماه جاری برگزار می‌شود.
حسینعلی کریمی یزدی افزود: این کنفرانس با هدف معرفی مجموعه فرصت‌های صادراتی، بازاریابی، سرمایه‌گذاری و تجارت در کشور اوگاندا برای تولید‌‌کنندگان، تجار و صادرکنندگان ایرانی در راستای توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور مقامات عالی رتبه اوگاندا در این کنفرانس بیان داشت: حضور مقاماتی همچون رئیس سازمان سرمایه‌گذاری، وزرای ارتباطات و فناوری، کشاورزی، بازرگانی، انرژی و راه و ترابری و دیگر مقامات اقتصادی این کشور فرصت مناسبی را برای مذاکرات فراهم می‌آورد.
مشاور بازرگانی خارجی گروه پیشگامان کویر یزد تاکید کرد: با توجه به امکانات و تخصص‌هایی که گروه پیشگامان کویر در حوزه‌های مختلف همچون تلفن بین‌المللی VOIP خدمات نرم‌افزاری و اینترنتی دارد، در صدد است با حضور در این کنفرانس علاوه بر آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اوگاندا بتواند زمینه فعالیت گروه را در این کشور فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه چگونگی فعالیت گروه پیشگامان کویر به نتیجه مذاکرات بستگی دارد، افزود: گروه در دو زمینه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری همچنین تکنولوژی آمادگی فعالیت در اوگاندا را دارد.
کریمی یزدی یادآور شد: حضور مقامات ارشد گروه پیشگامان کویر همچون مشاورخارجی و مدیران گروه بازرگانی، مدیر پروژه فیبر نوری، مدیر VOIP  و ADSL و …‌، فرصت خوبی برای نتیجه بخش بودن مذاکرات فراهم می‌آورد.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاه جانبی برای معرفی شرکت‌ها وجود دارد که تعاونی پیشگامان کویر در این نمایشگاه در غرفه‌ای محصولات متنوع خود را ارائه کرده است.
جمهوری اوگاندا از کشورهای عضو سازمان ملل متحد، اتحادیه کشورهای همسود (مشترک المنافع) و سازمان وحدت آفریقا بوده و با جمعیتی بالغ بر 30 میلیون نفر در قلب قاره وسیع آفریقا قرار دارد.
پیشگامان کویر از شرکت‌های بزرگ تعاونی عام استان یزد است و از معدود شرکت‌هایی است که در این استان خدمات مخابراتی ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا