پیکر مدیر عامل شرکت توسعه اعتماد مبین تشییع شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا  پیکر دکتر مجید سلیمانی پور مدیر عامل شرکت توسعه اعتماد مبین ( خریدار 50 درصد سهام مخابرات) وهمسرش با حضور سردار یحیی رحیم صفوی  فرمانده سابق سپاه  پاسداران، پرویز فتاح  وزیر سابق نیرو و تنی چند از مقامات کشور،اساتید و دانشجویان دانشگاه امام حسین  صبح امروز در میدان صبحگاه  این دانشگاه تشییع شد وپیکر آن مرحوم  در بهشت زهرا تهران بخاک سپرده شد.
مرحوم  مجید سلیمانی پور یکی از پنج گزینه احتمالی برای عضویت در هیات مدیره آینده شرکت واگذار شده مخابرات ایران بود که سحرگاه پنجشنبه گذشته بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن از شوفاژخانه منزلش به دلیل گاز گرفتگی جان سپرد.

پیکر مدیر عامل شرکت توسعه اعتماد مبین تشییع شد

سلیمانی پور 12 روز قبل، یعنی نهم آذرماه در مجمع عمومی شرکت مخابرات، وعده تبدیل مخابرات به یک اپراتور بزرگ در جهان برای سال 1400 را داده بود و  درباره شرکت خود نیز گفته بود با تمام مسوولان نظام در تعامل بالا هستیم . اما در کار اقتصادی حریم خود را داریم.
مجید سلیمانی پور، جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین (وابسته به سپاه پاسداران)، عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه، و مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین (تشکیل شده از سه شرکت متعلق به بنیاد تعاون سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام) بود.
بر اساس اطلاعات روابط عمومی شرکت توسعه اعتماد مبین، سلیمانی پور از یکی از دانشگاه های کانادا مدرک دکترای خود را دریافت کرده. تخصص او در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده و همین موضوع را در گروه برق دانشکده فنی و مهندسی امام حسین(ع) تدریس می کرده است.
سلیمانی پور عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی کنسرسیوم اعتماد مبین که بعداً نام شرکت توسعه اعتماد مبین را به خود گرفت در کارنامه کاری خود داشت .
سلیمانی پور در عرصه رسانه های تخصصی نیز دستی بر فعالیت داشت. او مدیرمسوولی فصلنامه مکانیک و هوافضا را بر عهده داشت.
 سلیمانی پور در دور سوم فعالیت  انجمن رمز، به عنوان عضو اصلی هیات مدیره این انجمن انتخاب شد.
 117/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا